Інтернет маркетинг та соціальні мережі

Варшавський Університет Менеджменту
Варшавський Університет Менеджменту

Бакалавр в області інтернет-маркетингу та соціальних мереж — це ступінь, яка присуджується після навчання за програмою, орієнтованою на менеджерів з маркетингу, що отримали всебічні знання в області складання рекламних кампаній.

Бакалавріат

Освітній рівень

3 роки (6 семестрів)

Тривалість навчання

Польська мова

Викладання

1410 євро/рік

Вартість

Підписуйтесь на наш Telegram канал та першими дізнавайтесь про акції, стипендії та знижки.

Підписатися

Опис спеціальності

Студенти бакалавріату, що обрали спеціальність «інтернет-маркетинг та соціальні мережі», придбають знання та навички, які допоможуть сформувати такі особливості як підприємництво, творчість, вплив на реальність, проведення оцінок та формування думок, прагнення до успіху. Це дозволить фахівцеві керувати бізнесом та займатися творчими проектами (рекламою, медіа, дослідженням та розробками).

Приклади предметів, що викладаються

Програма бакалавріату за напрямом «інтернет-маркетинг та соціальні мережі» надає студентам наступні дисципліни для вивчення:

  • Цифрова маркетингова стратегія
  • Відносини з клієнтами і маркетинг баз даних
  • Адміністративна маркетингова аналітика та звітність
  • Маркетинговий аналіз онлайн-каналів
  • Створення бренду в Інтернеті
  • Соціальні медіа
  • Торгівля і електронний бізнес
  • Рекламні кампанії в Інтернеті

Ким може працювати бакалавр з інтернет-маркетингу та соціальних мереж після завершення навчання?

Соціальні медіа, як інструмент комунікації, дозволяють будувати відносини зі споживачами, залучаючи користувачів і створюючи новий досвід бренду. Завдання полягає в тому, щоб розробити ефективний спосіб комунікації з використанням переваг електронного маркетингу для розвитку бізнесу та онлайн-продажів. Випускники можуть працювати менеджерами в системі управління, координаторами в соціальних мережах, контент-дизайнерами, фахівцями зі зв'язків з громадськістю.До посадових обов'язків інтернет-маркетолога входить:

  • брати участь в створенні іміджу компанії, використовуючи інструменти маркетингових комунікацій
  • брати участь в створенні рекламних кампаній в соціальних мережах з урахуванням маркетингових, іміджевих та комунікаційних стратегій
  • проводити моніторинг та аналіз думок в соціальних мережах
Почати вступ

Безкоштовний підбір житла у Польщі

Пропозиція 0 грн

Компанія UP-STUDY пропонує абітурієнтам, які вступають на осінь 2024 безкоштовний пошук житла у Польщі.

Допомога тим, хто вступає до Польщі самостійно

Допомога при самостійному вступі

Вступаєте до Польщі самостійно? Виникли питання стосовно вступу? Відправте безкоштовну заявку на надання допомоги нашими спеціалістами.

Завантажте перелік цін та напрямків

Завантажте перелік цін та напрямків

Отримайте перелік цін, факультетів та спеціальностей даного університету у зручному форматі PDF (зручно зберігати та друкувати)

Завантажити у PDF

Підберіть спеціальність та університет

Пошук спеціальності

Скористайтесь зручним пошуком, щоб підібрати спеціальність своєї мрії та обрати університет для вступу, в залежності від міста, освітнього рівня та мови, на якій Ви плануєте навчатись.

Розрахуйте вартість навчання в Польщі

Калькулятор вартості

Розрахуйте вартість навчання в університеті, проживання, харчування та побутових витрат в Польщі під час навчання у зручному калькуляторі вартості.

Дізнайтесь вартість вступу

Вартість послуг UP-STUDY

Ознайомтесь з повним переліком послуг, що входять до пакету "Все включено", який надається за програмою UP-STUDY та їх вартістю.