Спеціальності у напрямку: Журналістика, маркетинг, PR та ЗМІ
Оберіть спеціальність, яка підходить Вам найбільше та запишіться на безкоштовну консультацію у нашого спеціаліста, щоб дізнатися, як вступити та подати документи. За заданими параметрами ми знайшли для Вас наступні спеціальності.
Підписуйтесь на наш Telegram канал та першими дізнавайтесь про акції, стипендії та знижки.
Business Journalism
Академія Фінансів та Бізнесу Вістула
Спеціаліст з цифрової журналістики — це знавець з складання текстів, відповідних актуальним тематикам та останнім тенденціям економіки, політики та інших важливих напрямків, для поширення готових матеріалів з допомогою всесвітньої павутини.
Social Media Journalism
Академія Фінансів та Бізнесу Вістула
Спеціаліст по медіа та бізнес-журналістиці — це експерт, який вміло складає медіаплани рекламних кампаній, направлені на огляд бізнес-тематик та ділових взаємин. Він активно користується дослідженнями цільових аудиторій засобів масової інформації.
Бізнес-журналістика
Академія Фінансів та Бізнесу Вістула
Керівник медіа — це професіонал, який має спектр завдань, пов'язаних із засобами масової інформації, менеджментом медіа, та журналістикою, чітко спрямованої на бізнес-сектор. Займається моніторингом в напрямку фінансів, аналізом та обробкою даних.
Соціальна медіажурналістика
Академія Фінансів та Бізнесу Вістула
Інтернет журналіст — це фахівець, який займається порівняно новим різновидом журналістики, котра дозволяє інформувати широку аудиторію про політичні, економічні, соціальні та інші ситуації, через інтернет-ресурси.
Креативний брендинг і PR
Вроцлавська Академія Бізнесу
Спеціаліст з креативного брендингу і PR - професіонал, що має здатність до творчого мислення, який зацікавлений у розвитку навичок цифрового спілкування та медіа, реклами та зв'язків з громадськістю.
Соціальні медіа
Вроцлавська Академія Бізнесу
Спеціаліст в галузі соціальні медіа — це фахівець який розбирається в сучасних онлайн технологіях для взаємодії з онлайн-аудиторією для розкрутки власного бренду, розбирається в digital-інструментах для створення якісного контенту в соціальних мережах.
Цифровий маркетинг
Вроцлавська Академія Бізнесу
Цифровий маркетинг дозволяє вести бізнес, працювати з клієнтами та комунікувати з бізнес-партнерами за допомогою цифрових технологій інформації та комунікації та електронних гаджетів.
Штучний інтелект в маркетингу
Вроцлавська Академія Бізнесу
Штучний інтелект може змінити світ маркетингу, щоб Ви цікавились як компанії передбачають, що Ви шукатимете в Інтернеті, може також персоналізувати рекламу, щоб вона нібито читала Ваші думки.
Журналістика (преса, радіо, телебачення)
Академія Суспільних Наук у Варшаві
Спеціаліст з журналістики в пресі, радіо та телебаченні — це кваліфікований кадр, що збирає, створює, редагує, поширює інформацію та новини через друковані та інші засоби масової інформації.
Медіа маркетинг і піар (PR)
Академія Суспільних Наук у Варшаві
Спеціаліст із медіа маркетингу та піару — це експерт, що займається залученням, а також підтриманням відносин з потенційними клієнтами, які зацікавлені в бренді або організацією, за допомогою ЗМІ (веб-сайти, інформаційні бюлетені, журнали та інші).