Спеціальності у напрямку: Журналістика, маркетинг, PR та ЗМІ
Оберіть спеціальність, яка підходить Вам найбільше та запишіться на безкоштовну консультацію у нашого спеціаліста, щоб дізнатися, як вступити та подати документи. За заданими параметрами ми знайшли для Вас наступні спеціальності.
Підписуйтесь на наш Telegram канал та першими дізнавайтесь про акції, стипендії та знижки.

Соціальна медіажурналістика
Академія Фінансів та Бізнесу Вістула
Інтернет журналіст — це фахівець, який займається порівняно новим різновидом журналістики, котра дозволяє інформувати широку аудиторію про політичні, економічні, соціальні та інші ситуації, через інтернет-ресурси.

Бізнес-журналістика
Академія Фінансів та Бізнесу Вістула
Керівник медіа — це професіонал, який має спектр завдань, пов'язаних із засобами масової інформації, менеджментом медіа, та журналістикою, чітко спрямованої на бізнес-сектор. Займається моніторингом в напрямку фінансів, аналізом та обробкою даних.

Штучний інтелект в цифровому маркетингу
Вроцлавська Академія Бізнесу
Штучний інтелект може змінити світ маркетингу, щоб Ви цікавились як компанії передбачають, що Ви шукатимете в Інтернеті, може також персоналізувати рекламу, щоб вона нібито читала Ваші думки.

Менеджер з продажу
Вроцлавська Академія Бізнесу
Менеджер з продажу - це спеціаліст, що займається плануванням та реалізацією стратегії продажів і техніки продажів, управляє командою продажів, мотивує співробітників і будує позитивні відносини всередині команди за допомогою психології.

Креативний брендинг і PR
Вроцлавська Академія Бізнесу
Спеціаліст з креативного брендингу і PR - професіонал, що має здатність до творчого мислення, який зацікавлений у розвитку навичок цифрового спілкування та медіа, реклами та зв'язків з громадськістю.

Соціальні медіа
Вроцлавська Академія Бізнесу
Спеціаліст в галузі соціальні медіа — це фахівець який розбирається в сучасних онлайн технологіях для взаємодії з онлайн-аудиторією для розкрутки власного бренду, розбирається в digital-інструментах для створення якісного контенту в соціальних мережах.

Контент-маркетинг і копірайтинг
Університет Банківської Справи MERITO у Вроцлаві
Фахівець з контент-маркетингу і копірайтингу планує та впроваджує стратегії контент-маркетингу, які ефективно передають цінності та повідомлення бренду, пише та редагує контент, оптимізовує вміст для пошукових систем та підвищує рейтинг веб-сайту.

Клієнтський досвід
Університет Банківської Справи MERITO у Вроцлаві
Фахівець з клієнтського досвіду координує різні канали зв’язку та дистрибуції, щоб забезпечити стабільний клієнтський досвід, незалежно від точки контакту, контролює та покращує якість продуктів і послуг, щоб надавати клієнтам найкращий досвід.

Електронна комерція
Університет Банківської Справи MERITO у Вроцлаві
Фахівець з електронної комерції - це кваліфікований кадр, який створює та оптимізує процеси онлайн-покупок для збільшення продажів контролює та керує маркетинговими бюджетами за допомогою фінансових та аналітичних інструментів.

Електронний маркетинг
Університет Банківської Справи MERITO у Вроцлаві
Спеціаліст з електронного маркетингу - це професіонал, який контролює та аналізує фінансові результати маркетингової діяльності та створює маркетингові кампанії.