Студенти університетів, які зацікавлені у тимчасовому або постійному працевлаштуванні є частими відвідувачами ярмарків вакансій. Питань багато в обох сторін, тому частково висвітлимо відповіді на найважливіші з кожної позиції.
Студенти університетів, які зацікавлені у тимчасовому або постійному працевлаштуванні є частими відвідувачами ярмарків вакансій. Але, не тільки вони переживають щодо ефективності резюме та своєї кваліфікації. Роботодавці теж мають ряд питань, що хвилюють їх не меншою мірою. Як підвищити рентабельність інвестицій на ярмарках вакансій? Як заохотити відвідувачів відправляти заявку негайно? Як легко показати організаційну культуру компанії та зацікавити молодих людей? Як сприяти тому, щоб учасники ярмарку розповісти друзям про зустріч з роботодавцем? Питань багато в обох сторін, тому частково висвітлимо відповіді на найважливіші з кожної позиції.
Ефективний стенд на заході — це не просто roll-up та пачка візиток. Використовуючи маркетингову модель AIDA, сучасні технології та кілька креативних ідей, наймачі можуть підкреслити експозицію та значно підвищити ефективність формування іміджу роботодавця на ярмарку вакансій.
Фахівці UP-STUDY рекомендують звернути увагу на модель AIDA з точки зору експонента. Дана маркетингова модель реакції клієнта на продукт може бути успішно застосована шляхом підготовки стенду роботодавця для ярмарків вакансій у сфері ІТ та будь-яких інших. AIDA складається з 4 елементів:
Не тільки онлайн ярмарки вакансій — це можливість використовувати технологічні можливості. Кандидатам або експонентам не дуже зручно приносити видруковані документи та залишати їх на стендах. Студентам локальних університетів варто підготувати резюме в електронному вигляді. Що стосується роботодавців, щоб створити базу даних людей, зацікавлених у компанії, недостатньо надати рекламні матеріали та сподіватися, що кандидат відправить резюме після повернення додому. Краще мотивувати його відправити заявку прямо зараз — при відвідуванні стенду.
Для цієї мети багато хто використовує спеціально створений обліковий запис електронної пошти (це дозволяє відстежувати ефективність виставки в області створення бази даних кандидатів) або створити просту форму набору персоналу, яка дозволяє залишити основні дані (ім'я та прізвище, адресу електронної пошти, області роботи, в яких зацікавлений кандидат). Після ярмарку всім людям, які залишили свої адреси електронної пошти, буде надіслано запрошення завершити процес подачі заявки та відправити резюме.
У процесі ярмарку вакансій, велика частина завдань лежить на потенційних роботодавців. Водночас, студенти або випускники також повинні подбати про деякі деталі. По-перше, слід продумати резюме, або кілька його варіантів, якщо є бажання претендувати на кілька позицій. По-друге, прикласти до CV фото, а також зробити його у друкованому та електронному вигляді. По-третє, підготувати супровідний лист.
Підсумовуючи, зауважимо, що цілі відвідувачів ярмарків вакансій та експонентів збігаються. Роботодавці хочуть залучати цікавих кандидатів та розширювати знання про діяльність компанії. Кандидати хочуть отримати інформацію про поточні пропозиції роботи, можливості розвитку, характер компанії та процесі наймання. Таким чином, належна підготовка потрібна обом сторонам, тоді у результаті кожен отримає очікуване.
Вступайте із UP-STUDY у SAN у Варшаві та оплачуйте навчання з ексклюзивною знижкою
Діє до 12.05.2022
Вступаєте до Польщі самостійно? Виникли питання стосовно вступу? Відправте безкоштовну заявку на надання допомоги нашими спеціалістами.
Розрахуйте вартість навчання в університеті, проживання, харчування та побутових витрат в Польщі під час навчання у зручному калькуляторі вартості.
Скористайтесь зручним пошуком, щоб підібрати спеціальність своєї мрії та обрати університет для вступу, в залежності від міста, освітнього рівня та мови, на якій Ви плануєте навчатись.
Дізнайтесь актуальну інформацію про вступ, навчання та проживання в Польщі.