Робот буде продавати все. Перспективи автоматизації майбутнього маркетингу

5733
Facebook Twitter
Робот буде продавати все. Перспективи автоматизації майбутнього маркетингу

Роль автоматизації маркетингу в управлінні бізнесом буде неухильно зростати, одночасно впливаючи на ефективність продажів, плануючи комунікаційні заходи або способи спілкування з клієнтами.

Роль автоматизації маркетингу в управлінні бізнесом буде неухильно зростати, одночасно впливаючи на ефективність продажів, плануючи комунікаційні заходи або способи спілкування з клієнтами. Експерти, які активно працюють над вирішенням цього питання запропонують свою дефініцію, а також визначать тенденції та зміни, пов'язані з маркетингом автоматизації під час конференції «IAB, як перейти від очікувань до реальності в автоматизації маркетингу». Захід, організований в рамках циклу IAB HowTo, відбудеться 27 лютого 2018 року в столиці Республіки Польща — Варшаві.

Учасникам конференції буде надана можливість вивчити поточні можливості автоматизації та перспективи розвитку на найближчі роки. Кваліфіковані фахівці також представлять тематичні дослідження брендів, що представляють різні галузі та рівні автоматизації маркетингу. Даний захід адресовано головним чином директорам та менеджерам, керівникам напрямків маркетингу, стратегії, продажів, CRM, цифрової або електронної комерції.

Варто зауважити, що інвестиційні витрати на автоматизацію маркетингу в Європі дуже швидко ростуть. Маркетологи бачать величезну можливість збільшити доходи коштом використання інструментів, які забезпечують узгоджений зв'язок з одержувачами у всіх каналах доступу. Водночас вибір інструменту, його реалізація, а також розвиток командної компетенції у використанні потенціалу автоматизації, на жаль, є величезною проблемою. Майбутня конференція переслідує наступну мету: показати, як реально втілити можливості рішень для автоматизації маркетингу в бізнесі.

Артур Конзінський, член Ради за програмою конференцій, керуючий партнер K2 Digital Transformation підкреслює, що організатори конференції бажають допомогти компаніям зробити цілеспрямовані тактичні дії та надати знання, необхідні для підготовки довгострокової стратегії розвитку.Необхідно звернути увагу, що серед експертів IAB HowTo будуть висококваліфіковані маркетологи, фахівці в галузі електронної комерції, аналітики та, перш за все, практики впровадження рішень MA. Серед них особливо відзначимо: Расті Варнера з фірми Форест, Адама Kutyma, пов'язаного з оглядом Business Intelligence та інтелектуальним аналізом даних, Бартоша Тертіма, який спільно створює, крім іншого послуги центру Big Data в Deutsche Telekom AG, Егас Роя, керівника Digital [&] Senior Product в Office Depot, Камілу Konikiewicz, фахівця SAS та багатьох інших гідних експертів сфери маркетингу та бізнесу.

Участь в заході оплачується всіма учасниками. Плата, яка стягується з компаній-членів IAB становить 990 злотих, а для компаній, які не є членами — 1190 злотих. Власники сертифікатів DIMAQ отримають додаткову знижку у розмірі 100 злотих. Захід поширюється на акредитацію DIMAQ. Це означає, що, беручи участь в IAB HowTo, власники сертифікатів отримують 20 пунктів сертифікації.

Асоціація роботодавців інтернет-індустрії IAB Polska являє собою організацію, що об'єднує понад 200 великих компаній польського інтернет-ринку, включаючи найбільші інтернет-портали, рекламні мережі, медіа-будинки та інтерактивні агентства. Основною метою є розуміння ринкової освіти у використанні Інтернету в якості ефективного інструменту для ведення бізнесу та просування по службі. Асоціація сприяє ефективним рішенням електронного маркетингу, створює, представляє та реалізує стандарти якості. Одним з флагманських проектів IAB Poland є DIMAQ — програма, що сертифікує знання в галузі електронного маркетингу.

Акція, що може Вас зацікавити

Знижка 50% на вступ до Польщі 2021

Акція 499 євро 6990 грн

Отримайте знижку 50% на пакет вступу до ВНЗ Польщі "Все включено"

Завантажте гід абітурієнта

З гіда Ви дізнаєтесь про перспективні спеціальності, про вартість навчання та де жити в Польщі під час навчання.

Останні статті та новини