Маркетинг та продажі — нова галузь навчання у WSB в Силезії

3459
Facebook Twitter
Маркетинг та продажі — нова галузь навчання у WSB в Силезії

Університет Банкова (Wyższa Szkoła Bankowa), виступить в якості першого освітнього закладу у Силезії, який у наступному навчальному році, 2018/2019, почне надавати можливість вивчення нової області бакалаврату.

Університет Банкова (Wyższa Szkoła Bankowa), виступить в якості першого освітнього закладу у Силезії, який у наступному навчальному році, 2018/2019, почне надавати можливість вивчення нової області бакалаврату — маркетинг та продажі. Вже з жовтня поточного року, абітурієнти, зараховані на даний напрямок, під наглядом експертів, вивчать секрети сучасного маркетингу та комунікації на основі нових технологій. Набір до цього інституту, на спеціальність, котру ми розглядаємо, триватиме до 29 вересня, але краще приймати рішення вже сьогодні.

Лише кілька десятиліть тому, маркетинг був пов'язаний головним чином з продажами, колл-центрами та рекламними гаджетами. Ми не знали ботів, штучного інтелекту або віртуальної реальності. Ніхто не чув і про впливових людей. Були розроблені тільки перші сайти соціальних мереж, блоги та інтернет-магазини. Поряд із розквітом технологій та нових медіа, особливості роботи у маркетинговій індустрії змінилися. На даний час, фахівці мають у своєму розпорядженні безліч інноваційних інструментів, завдяки яким вони можуть проводити ефективні іміджеві та комерційні заходи для своїх клієнтів.

В наш час, маркетинг та продажі просто зобов'язані йти в ногу з динамічно мінливим соціумом. Програма новостворених досліджень — маркетинг та продажі, університет банківської справи, а також фахівці в області маркетингу, продажів та прогнозування тенденцій впевнені, що напрямок може зацікавити багатьох молодих людей.

Особливо це стосується тих, хто у майбутньому хотів би працювати у суспільних відносинах, соціальних мережах, інтерактивних агентствах, відділах обслуговування клієнтів або думає про те, щоб почати власний бізнес. Співавтором концепції освіти є Adam Przeździęk, автор популярного блогу з маркетингу та реклами Mediafeed.pl.
Маркетинг та продажі піддаються динамічним змінам, та для того, щоб йти в ногу з ними, необхідна освіта з використанням сучасних теоретичних знань, а також акцент на практичному аспекті навчання. В області маркетингу та продажів, у Wyższa Szkoła Bankowa, буде представлена ​​найкраща комбінація цих двох аспектів, завдяки якій, її випускники здобудуть освіту, відповідну очікуванням роботодавців.
Творці курсу також підготували стратегічні ігри та моделювання ринку. Це означає, що під час семінарів, учні матимуть можливість планувати нові продукти та самостійно створювати рекламні кампанії.Університет банкова подбав про відповідний підбір партнерів у новій галузі навчання. Патронаж з маркетингу та продажів включив компанії та агентства, які можна впізнати в їх галузях: Гонг, Хилти, Медіамасс, Пролі та АПА. У студентів буде можливість зустрітися з представниками. Університет планує регулярно організовувати відкриті лекції, зустрічі зі спеціальними гостями, вебінари та безкоштовне навчання.
Після першого курсу, студенти Bankowa виберуть для себе одну з семи спеціальностей, наприклад, контент-маркетинг — створення маркетингового контенту, обслуговування клієнтів — управління відносинами з клієнтами або електронною комерцією та продаж на нових носіях.

Набір для навчання у першому циклі в Школі банківської справи триває до 29 вересня. Однак, чим раніше майбутній студент вибирає напрямок, тим краще, тому що університет підготував тимчасові промо-акції на плату за навчання та реєстраційні збори. Ви можете зареєструватися через Інтернет за адресою: https://www.wsb.pl/chorzow, а також особисто у відділенні вербування.

Акція, що може Вас зацікавити

43 стипендії на 50% знижку на навчання

Пропозиція

Для всіх учасників UP-STUDY. Бронюйте за собою місце у конкурсі прямо зараз

Завантажте гід абітурієнта

З гіда Ви дізнаєтесь про перспективні спеціальності, про вартість навчання та де жити в Польщі під час навчання.

Останні статті та новини