Як та чим ІКЕА підкорила польську молодь?

5688
Facebook Twitter
Як та чим ІКЕА підкорила польську молодь?

У цій статті ми розкажемо історію створення даного бренду та причини неймовірної впізнаваності, популярності ІКЕА серед молоді європейських країн.

Поза всяких сумнівів, лідером на європейському ринку товарів для дому та різної обробки є популярний бренд ІКЕА. Продукція даної мережі магазинів відрізняється своїм неповторним дизайном, якістю, функціональністю, широким вибором асортименту та доступністю у ціні, тому вона має попитом серед польської молоді. Товари гіпермаркетів ІКЕА важко переплутати з іншими марками. Вважається, що у кожному будинку або квартирі у Польщі можна зустріти які-небудь меблі з ІКЕА. Отже, у цій статті ми розкажемо історію створення даного бренду та причини неймовірної впізнаваності, популярності ІКЕА серед молоді європейських країн.

Історія створення бренду

Дана компанія була заснована у 1943 шведським підприємцем Інгваром Кампрадом. Однак, варто зазначити, що талант бізнесмена прокинувся в Інгварда дуже рано. Вже з 5 років він почав купувати гуртом сірники у Стокгольмі та продавати у роздріб трохи дорожче сусідам навколо. Першою підтримала юного бізнесмена його бабуся. Вона ж потім значно вплинула на розвиток бізнесу Інгаварда та поділилася з ним деякими секретами успішного ведення підприємницької діяльності. Згодом, Кампрад перейшов від торгівлі сірниками до продажу більш серйозного асортименту: гаманців, рамок, канцелярії. У 1958 році, у Швейцарії відкрився перший магазин ІКЕА, до асортименту якого входили меблі, домашній текстиль та інтер'єрний декор. Розшифровується акронім цього бренду, як Ingvar Kamprad Elmtaryd Agunnaryd. Перші два слова означають ім'я/прізвище засновника, а другі два — назва ферми, де він народився.

У 2012 році, була проведена операція з продажу торгової марки ІКЕА. Сьогодні, вона належить нідерландському фонду Stichting INGKA Foundation, а головним директором мережі магазинів ІКЕА є Мікаель Ольссон.

Основні фактори популярності та попиту ІКЕА

1. Невисока вартість товарів для будинку. Інгавард запустив модель продажу меблів, де ціна була на порядок нижче, ніж у конкурентів. Вона полягала в економії коштів на збирачах меблів та виробництві дешевих, але якісних деталей. Так, у продаж поступили не повноцінні предмети для облаштування інтер'єру будинку, а плоскі коробки з дошками, шурупами та додатковою інструкцією до них. Збірку та доставку товару компанія переклала на плечі покупця. Концепція низької ціни — це головна перевага ІКЕА над конкурентами, тому Інгавард пред'являв підвищені вимоги до конструкторів, закупників та дизайнерів. Він говорив, що краще продати 600 стільців за низькою ціною, ніж 60 дорогих стільців.

2. Повна свобода дій. Даний підхід давно став візитівкою мережі магазинів ІКЕА. Покупцям дозволяється робити все, що їм заманеться:

полежати на м'якому ліжку, покататися у візку, зробити фотографію, одягнути речі, та проходити у них лабіринтами ІКЕА та в кінці, не купивши їх, залишити у будь-якому торговому залі гіпермаркету.

3. Відкритий склад. ІКЕА стала новатором у виконанні цієї ідеї. Вона відкрила двері великих складів покупцям для того, щоб кожен міг вільно вибрати собі потрібний товар та забрати необхідні коробки самостійно. Також, це допомогло заощадити кампанії на співробітниках. Крім іншого, працівникам ІКЕА заборонено підходити до клієнтів та пропонувати допомогу при виборі продукції. Консультанти можуть тільки відповідати на запитання покупців або допомогти у разі прохання самого клієнта.

Підбиваючи підсумки, ми можемо відзначити, що основною концепцією ІКЕА, яка зробила цей бренд всесвітньо відомим, є те, що компанія розробила систему виробництва якісної продукції за вигідними цінами, як для споживачів, так і для себе. Зараз ІКЕА перетворилася у найбільшу мережу роздрібної торгівлі, яка має представництва у 44 країнах світу. Основна мета компанії — це зробити краще та гарніше повсякденне життя середньостатистичної людини, тому фахівці UP-STUDY рекомендують студентам польських ВНЗ заглянути до ІКЕА для придбання недорогих/модних меблів у скандинавському стилі та декоративних елементів для свого житла.

Акція, що може Вас зацікавити

Безкоштовний вступ до ВНЗ на осінь 2021 + курс

Акція 499 євро

Отримайте безкоштовно пакет "Все включено", курс 50-100 годин та підтримку 3 роки у Польщі

Завантажте гід абітурієнта

З гіда Ви дізнаєтесь про перспективні спеціальності, про вартість навчання та де жити в Польщі під час навчання.

Останні статті та новини