7 помилок, яких слід уникати, вибираючи назву для компанії, бренду або блогу

129
Facebook Twitter
7 помилок, яких слід уникати, вибираючи назву для компанії, бренду або блогу

Ця стаття стане у пригоді студентам, адже, як відомо, останні, часто, під час навчання, прагнуть підзаробити або почати власну справу, щоб швидше реалізуватися як професіонал та самостійна у матеріальному плані особистість.

Назва компанії, послуг або продукту — це перше повідомлення, яке бренд посилає світу. Покупець, який має право вибору з двох продуктів за схожими цінами, швидше вибере той, який він запам'ятав та з яким був пов'язаний. Юстина Фабіянчик, дизайнер назв розкриває секрети, як правильно вибрати назву компанії, бренду або блогу, та не робити важливі помилки. Ця стаття стане у пригоді як молодим фахівцям, які планують створення бренду або відкриття компанії, так і студентам польських та інших університетів, адже, як відомо, останні, часто, під час навчання, прагнуть підзаробити або почати власну справу, щоб швидше реалізуватися як професіонал та самостійна у матеріальному плані особистість.

ТОП 7 помилок, які допускаються під час вибору назви фірми, продукту, послуг та іншого

Фахівці UP-STUDY, бажаючи поділитися досвідом, звертають увагу на те, що не тільки студенти, що втілюють свої стартапи у життя, роблять помилки, підбираючи назву для створеного дітища. Це властиво й вже просунутим блогерам, бізнесменам, людям, які перебувають на етапі створення своєї справи або продукту. Щоб цього уникнути, рекомендуємо детально вивчити представлений перелік помилок:

1. Вивіска, створена для власника, а не для клієнтів. Створення ефективної назви для посилення продажів повинно починатися з визначення ключових характеристик продукту, розуміння цільової групи, конкуренції та ринкового середовища, в якій буде функціонувати продукт або компанія. Часи, коли власники бізнесу ідентифікували себе зі своїми компаніями, називаючи їх іменами чи прізвищами

(Grzegorzrzex), давно пройшли. Хоча метод створення назв за іменами непоганий, та іноді він може працювати, варто пам'ятати, що при створенні найменування намагайтеся слідувати перевагам клієнтів, а не своїм.

2. Назва незрозуміла для одержувачів. Простий тест, щоб відрізнити хороше ім'я від поганого, це перевірити перше враження. Гарне ім'я — те, що приносить одержувачу позитивні асоціації та викликає співчуття. При тестуванні різних пропозицій варто звернути увагу на першу реакцію одержувача: чи чітко асоціюється бренд, чи потрібно повторювати його назву, та чи немає в одержувачів сумнівів щодо того, як його зареєструвати.

3. Неможливо визначити ринки, на яких компанія буде працювати. Спочатку варто задуматися про перспективу. Це один з ключових питань. Не завжди назва, яка ефективна у масштабі міста або району зможе зайняти своє місце на міжнародній арені. Зважаючи на це краще шукати універсальне ім'я, без символів, що прив'язують до країни або іншого місця. На цьому етапі також варто почати пошук домену для візитної картки компанії, тобто її веб-сайту.

4. Копіювання назви. При створенні імені враховуйте унікальність. Створення імен, які дуже схожі на чинні та конкурентні імена, недоречно, навіть якщо компанія працює в абсолютно іншій галузі. Відтворення чужої ідеї не служить репутації та дискредитує новаторство та ідеї компанії.

5. Ім'я має друге дно або містить приховані слова. Однією з найбільш поширених помилок є відсутність більш широкого погляду на назву. Варто перевірити, чи не буде назва мати зневажливе значення на місцевому діалекті або мовою, присутньою на ринках, де працює компанія.

6. Не вдалося перевірити домен при виборі імені. При створенні імені рекомендується відразу ж перевірити його на наявність реєстраційних доменів. Існує безліч можливостей створити цікавий домен, не витрачаючи цілий статок.

При виборі імені та домену, однак, не варто змінювати ім'я на одну букву, якщо він вже зайнятий. У цій ситуації, краще додати додаткове слово до імені домена.

7. Ім'я було зарезервовано іншою компанією. Перш ніж вибирати домен, важливо перевірити, чи було ім'я вже заявлено іншою компанією. У цьому випадку можемо наражатися на ризик порушення законів про товарні знаки та, як наслідок, бути покараними. Варто зазначити, що на ринку можуть бути одні й ті ж імена, тому що вони зарезервовані у певних різних категоріях. Якщо ніхто не зарезервував дане ім'я в аналогічній Вашого продукту категорії, його можна використовувати.

Отже, знайти унікальне ім'я, яке легко вимовляється та запам'ятовується — не складно, але потрібен час та увага. Проте, при правильному підборі, все окупитися сповна, а Ваш бізнес буде відрізнятися. Вибір назви надзвичайно важливий, тому що це буде маркетингове повідомлення компанії. Гарне ім'я — найкраща та водночас безкоштовна реклама діяльності компанії.

Акція, що може Вас зацікавити

Знижка 200-300 євро при вступі в Академію Фінансів та Бізнесу Вістула

Пропозиція

Вступайте на осінь 2021 в Академію Вістула та оплачуйте навчання з ексклюзивною знижкою

Завантажте гід абітурієнта

З гіда Ви дізнаєтесь про перспективні спеціальності, про вартість навчання та де жити в Польщі під час навчання.

Останні статті та новини