Імідж та графіка: що повинна пам'ятати молода компанія

190
Facebook Twitter
Імідж та графіка: що повинна пам'ятати молода компанія

Стаття стане у пригоді студентам польських ВНЗ та молодим фахівцям, які замислюються або вже займаються запуском своєї компанії, оскільки ми висвітлимо важливі деталі створення стилю та логотипу.

Здобуваючи освіту в одному з польських університетів, значна частина молодих людей планують відкрити свою справу. Але що важливо при відкритті компанії? Ми живемо у часи, коли домінує імідж, тому для ефективної комунікації з клієнтами необхідно використовувати візуальне спілкування. Відзначимо, що це особливо важливо у разі молодих проєктів, що зміцнюють позиції на ринку. Тому що ніщо не допоможе ефективно виділитися з натовпу, так, як добре продуманий фірмовий стиль. Стаття стане у пригоді студентам польських ВНЗ та молодим фахівцям, які замислюються або вже займаються запуском своєї компанії, оскільки ми висвітлимо важливі деталі створення стилю та логотипу.

Фірмовий стиль для корпорації та малого підприємства

Система фірмового стилю — це набір графічних елементів, таких як шрифти, набір кольорів та інше, а також правила їх використання, корисні для створення послідовного іміджу компанії. Але чи не означає слово «корпоративний», що ця область призначена виключно для великих корпорацій? Ні. Кожна компанія, попри її характер та розмір, повинна подбати набір графіки при створенні свого бренду, що буде сприяти її роботі. Досить слідувати простим правилам, щоб привернути увагу потенційного клієнта — та це перший крок до успіху.

Перший логотип Вашої компанії

Основним елементом візуальної комунікації, який визначає статус, є логотип.

Вже під час перших дизайнерських робіт із його розробки варто звернути увагу на колір, котрий має великий вплив на те, які емоції будуть супроводжувати компанію. Якщо Ви виберете правильні кольори, це автоматично покращує пам'ять та асоціації. Наприклад, жовтий та червоний асоціюються з динамікою, хорошим виразом, підійде для івент-агентств, а гранат, золото або бронза, будуть доречні у символіці компаній, пов'язаних з фінансами, страхуванням та іншими.

Наступним елементом є шрифт. Якщо Ви хочете підкреслити сучасність бренду, варто використовувати шрифт без зарубок. Однак, якщо компанія посилається на такі цінності, як традиції або солідність, шрифти із завитками будуть очевидним вибором. Сама форма також важлива. На даний час найпопулярнішою тенденцією є нанесення логотипів на місце, яке символізує гармонію та нескінченність.

Як спілкуватися з цільовою аудиторією без слів?

Коли Ви визначили зовнішній вигляд логотипу, фахівці центру польської освіти UP-STUDY рекомендують переходити до наступного етапу, тобто дизайну решти елементів системи візуальної ідентифікації. Це містить веб-сайт, фірмові друковані видання, рекламні матеріали, графіку для соціальних мереж, а також — якщо такий є — продукт та його упаковка. У разі більших компаній (які також виникають у результаті підприємницької діяльності студентів) відповідно до загальноприйнятих принципів слід розробляти дизайн інтер'єру або навіть уніформу співробітників. Важливо, що все має відноситися до логотипа, представляючи послідовно та прозоро компанію, підкреслюючи при цьому цінності та її характер.

Як використовувати гаджети для поширення інформації про компанію та продукт?

Крім стандартного просування у пресі або в Інтернеті, гаджети з логотипом компанії є простим та ефективним способом поширення бренду. Хто "випадково" не знаходив фірмову ручку вдома? Пропозиція компаній, що виробляють спеціальні гаджети, включає: ремінці, кухлі, флешки або сумки, але нетрадиційні речі будуть дійсно цікавими — з урахуванням сучасних тенденцій, таких як екологія, — це не обов'язково дорого. Як це не парадоксально, при невеликому бюджеті можна підготувати цікавий набір продуктів з логотипом компанії, який пишеться у систему ідентифікації компанії. Все це дозволить ще більше розширити число потенційних клієнтів та отримати лояльність тих, хто вже знайомий з продуктом/послугами.

Підсумовуючи, зауважимо, що у разі студентів, які відкривають компанію ще під час навчання, вони часто мають обмежений бюджет. Проте, підготувати описані вище елементи можна самостійно. Наприклад, сайт вдасться створити за допомогою спеціального онлайн-конструктора. Логотип можна зробити у різних графічних програмах, де також вдасться підібрати кольори та шрифти. Також є можливість створити частину друкованих матеріалів без фахівців. Тому, якщо є охота, можливості, як і конкретна цільова аудиторія, знайдуться. А щоб грамотно познайомити майбутніх клієнтів з компанією та продуктом, дотримуйтесь викладених порад.

Акція, що може Вас зацікавити

43 стипендії на 50% знижку на навчання

Пропозиція

Для всіх учасників UP-STUDY. Бронюйте за собою місце у конкурсі прямо зараз

Завантажте гід абітурієнта

З гіда Ви дізнаєтесь про перспективні спеціальності, про вартість навчання та де жити в Польщі під час навчання.

Останні статті та новини