Розбираємося, чому польським компаніям перспективно брати участь у соціальних проектах?

106
Facebook Twitter
Розбираємося, чому польським компаніям перспективно брати участь у соціальних проектах?

Сучасне управління бізнесом передбачає не тільки максимізацію прибутку для акціонерів. У статті ми детально розповімо у чому саме вигода для компаній займатися соціальними проектами.

Сучасне управління бізнесом передбачає не тільки максимізацію прибутку для акціонерів. Якщо компанії почнуть приділяти більше уваги соціальній діяльності, вони зможуть змінити світ на краще, що також призведе до вигоди для бізнесу. Дослідження, проведені авторитетними польськими організаціями, показують, що компанії, котрі соціально працюють, можуть досягати кращих фінансових результатів до декількох процентних пунктів на акцію та легко наймати нових співробітників. Популярність цієї тенденції може рости завдяки олімпіаді «Звільнення від Теорії». Важливо й те, що студенти польських університетів, які є майбутнім локального та міжнародного ринку праці, більш схильні працевлаштуватися (на тимчасовій основі або на постійній) до компаній, що проявляють соціальну активність. З чим це пов'язано та у чому саме вигода для компаній займатися соціальними проектами, ми детально розповімо у статті.

Чому польські студенти та випускники проявляють активність у соціальних проектах?

Молоді люди, серед яких локальні та іноземні громадяни, які навчаються у ВНЗ Польщі, молодь країни та інші небайдужі особи, все більше виявляють бажання брати участь у соціальних проектах. У них є енергія, ентузіазм та жага чинити, іноді їм не вистачає тільки нових цікавих ідей, які вони могли б реалізувати. Ось чому компанії, усвідомлюючи вплив соціальної діяльності на розвиток свого бізнесу (не тільки КСВ, а й брендинг роботодавців, управління персоналом та створення бренду), допомагають молодим людям вибирати теми для обговорення. Цього року майже 14 тисяч студентів, що беруть участь в олімпіаді «Звільнення від Теорії», мали можливість стати частиною однієї з п'яти партнерських програм компаній.Фахівці UP-STUDY підкреслюють, що залучення молоді до вирішення ключових соціальних проблем разом з бізнесом — це не тільки зміна

світу на краще, а й інвестиції у таланти, які протягом деякого часу можуть зміцнити позиції цих компаній. Для студентів цей досвід дуже важливий. Сет Беннон, засновник стартапу Amicus, недавно процитував дослідження, котре показало, що 47% мілленіалів, яких питали про те, яка мета ділової активності, відповіли, що це розвиток суспільства та захист навколишнього середовища, а не максимізація прибутку. Соціально відповідальним компаніям легше наймати освічених та прагматичних молодих людей. За словами Беннона, 83% студентів MBA можуть почати працювати на зарплату нижче, ніж очікувалося, на 15% у компанії, яка реально залучена до життя суспільства. Люди хочуть відчувати, що вони змінюють навколишній світ таким чином, який призводить до глобального поліпшення.

Які присутні соціальні проблеми у Республіці Польща?

Серед гострих соціальних проблем у Польщі, на які вказують компанії, котрі вже співпрацюють з організаторами, звільненими від теорії, варто відзначити: харчові відходи, відсутність високої самооцінки серед підлітків або неефективне сортування відходів. Партнерські програми під назвою «Звільнення від теорії», що підтримують тисячі молодих людей у всій Польщі, тільки що були розпочаті Biedronka, Unilever (Dove) та Coca-Cola — провідними компаніями із залучення до соціальної сфери. Це перший приклад систематичного вирішення бізнес-завдань та корпоративних соціальних зобов'язань у РП. У рамках партнерських програм, молодь набуває ідеї для реалізації проекту та безцінні знання, так звані ноу-хау. Ще можна використовувати консультантів з основних питань, вебінари, а також навчання у конкретній компанії. У сучасному світі компанії, що працюють у соціальній сфері, стають все краще.

З одного боку, цього вимагає ринок, закордонні тенденції, а з іншого — величезний натовп свідомих просумерів, які більш охоче вибирають соціально зацікавлені бренди.

Підсумовуючи, зауважимо, що польська молодь, втім, як студенти та активісти інших індустріально розвинених країн, прагнуть стати частиною соціальних проектів. Така свідомість йде на користь як країні та світу у цілому, так і компаніям, що йдуть тим самим шляхом. «Звільнення від теорії» та подібні проекти — це тисячі молодих людей, які можуть чинити від низу до верху та переконувати своє товариство, наприклад, не витрачати даремно продукти, вміло використовувати нові технології або моніторити, контролювати та зменшувати викиди на своїх маленьких батьківщинах.

Акція, що може Вас зацікавити

Знижка на вступ для 10 класників

Акція 499 євро 4000 грн

Пакет "Все Включено" зі спеціальною знижкою для учнів 10 класу

Завантажте гід абітурієнта

З гіда Ви дізнаєтесь про перспективні спеціальності, про вартість навчання та де жити в Польщі під час навчання.

Останні статті та новини