Вітаємо на оновленому сайті компанії UP-STUDY. Тепер він став ще зручнішим.

3-є видання конференції «Контент» в Університеті SWPS

4095
Facebook Twitter
3-є видання конференції «Контент» в Університеті SWPS

Даний захід рекомендується відвідати всім студентам локальних та не тільки університетів, попри напрям досліджень, в якому відбувається навчання, молодим фахівцям сфери бізнесу, маркетингу.

Продаються тільки позитивні емоції? Чи є ще спосіб залучити аудиторію в епоху інформаційного перевантаження? У п'ятницю ввечері в Університеті SWPS у Вроцлаві, Республіка Польща, представники світу культури, бізнесу, науки та громадськості зберуться разом, щоб розповісти про роль емоцій у спілкуванні. Даний захід рекомендується відвідати всім студентам локальних та не тільки університетів, попри напрям досліджень, в якому відбувається навчання, молодим фахівцям сфери бізнесу, маркетингу, а також іншим зацікавленим та небайдужим людям, як резидентам країни, так і гостям Польщі.

9 листопада у Вроцлаві відбудеться третє видання «Zawartości» — конференція, організована Університетом SWPS у Вроцлаві та агентством Publicon.
«Контент» — це форум, який допомагає обмінюватися ідеями між людьми, спраглими знань, які шукають натхнення та більш глибокого розуміння того, що нас оточує. Для тих, хто хоче провести свій вечір п'ятниці надзвичайно цікаво, отримати натхнення та розповісти про те, що стимулює поведінку споживачів, відвідування даної події є необхідним в обов'язковому порядку.
Темою листопадового видання будуть емоції. Це можливість зустрітися з представниками науки, бізнесу, культури, мистецтва та громадської думки, а також з тими, хто не може бути знайдений на будь-якій іншій галузевій конференції. Це поєднання перспектив різних галузей, які дозволять більш глибоку розмову про використання емоцій у спілкуванні та створенні привабливого контенту.

Симон Сікорський, генеральний директор агентства Publicon у недавньому інтерв'ю підкреслив, що, якщо Ви (творці контенту або ті, хто прямо чи опосередковано пов'язані з необхідністю залучення великої цільової аудиторії) хочете ефективно спілкуватися, Ви повинні знати, як створювати емоції, як їх генерувати, та перш за все: які механізми їх визначають. Організатори запрошують виступити у рамках цього заходу висококласних фахівців різних галузей, тому що вони не бажають замкнутися у колі фахівців галузі маркетингу. Створення реального, привабливого контенту, вимагає поєднання знань, відкриваючи нового розуміння та натхнення, особливо у неочевидних місцях.
7 дискусійних панелей, присвячених темам любові, ненависті, щастя, печалі, байдужості, сорому та страху чекають учасників «Контенту». Спеціальним гостем конференції буде норвезький політик Вільяр Хансен, який п'ять разів був поранений Андерсом Брейвіком у результаті теракту в Утейя. Він розповість свою історію — про те, як страх зачіпає людей та як вони можуть активізуватися та стимулювати дії.Створення автентичного, привабливого контенту вимагає пошуку з різних точок зору. Серед доповідачів у всіх відвідувачів також буде унікальна можливість зустріти легенду польського хіп-хопу Вальдемара Рава. Він візьме участь у дискусії групи «ненависть», у ході якої запрошені гості обговорять, серед іншого, чи продається ненависть та чому вона створена, а також чи може вона бути виграшною позицією групи.
У групі «любов», яка почне свою дискусію о 18.45 будуть розглянуті різні особи любові у комунікативних дискурсах. «Циклічний обман» та інші форми сексуальності у комунікаціях бренду. Lovebrands. Як їх побудувати? Основними ораторами виступлять Зофія Кравець, Симон Сікорський та Домінік Льюінский.
Більш детальну інформацію про конференцію можна знайти за адресою: www.zawartosci.com.

Акція, що може Вас зацікавити

Вступ до Польщі "Все Включено" зі знижкою

Акція 499 євро 9990 грн

Гарантований вступ до ВНЗ, курс польської мови та підтримка у Польщі

Завантажте гід абітурієнта

З гіда Ви дізнаєтесь про перспективні спеціальності, про вартість навчання та де жити в Польщі під час навчання.

Останні статті та новини