Впровадження на практиці. З чим стикаються випускники польських ВНЗ на першому місці роботи за фахом?

413
Facebook Twitter
Впровадження на практиці. З чим стикаються випускники польських ВНЗ на першому місці роботи за фахом?

Підручники, інструкції для нових співробітників, бесіди з керівниками, допомога колег — це важливо та необхідно при адаптації. З чим ще доводиться стикатися на першій роботі, та які нюанси варто врахувати? Поговоримо про це у статті.

Підручники, інструкції для нових співробітників, бесіди з керівниками, допомога колег — це важливо та необхідно при адаптації, але іноді варто зосередитися на менш традиційних методах та рішеннях. Нещодавно прийнятому співробітникові може бути надано вітальний пакет, що містить, наприклад, візитні картки його колег, кухоль з його ім'ям, готовий ID, календар або записну книжку. Це дрібниці, але досвід показує, що вони мають значення та цінуються співробітниками, які тільки покинула стіни установи освіти. З чим ще доводиться стикатися на першій роботі, та які нюанси варто врахувати? Поговоримо про це у статті.

Як рекрутери рекомендують впроваджувати молодих дипломованих фахівців?

При плануванні впровадження співробітника варто передати йому цінності, на яких засновані операції компанії. Деякі практикують командну карткову гру, призначену для співробітників всієї групи. Це дозволяє гравцям зрозуміти принципи роботи організації, а також те, як мати справу з колегами, клієнтами та діловими партнерами. Також це або подібне заняття сприяє підвищенню обізнаності про цінності — співчуття, етику, відданість справі та рішення, на яких заснована місія та бачення компанії. Такі ігри мають освітню цінність, але також приносить задоволення, та дозволяють познайомитися з колегами по роботі та командою.

Попри те, які інструменти впроваджуються, кожна дія має бути продуманою та позитивно вплинути на формування сильної та злагодженої команди.

Що рекрутери пропонують компаніям робити для нових співробітників?

Серед експертних порад від брендинга роботодавця та у дослідженнях, проведених людьми, які професійно займаються сферою HR, можна знайти багато визначень про те, які кроки слід зробити, щоб усі сторони залишилися задоволеними. Якщо рішень у компанії не існувало, варто почати з нуля та зосередитися на «методі» під назвою 4C. Назва походить від важливих областей, з якими зустрічається новий співробітник.

  • Compliance — Дотримання. Це виконання формальностей, які пов'язані з працевлаштуванням співробітника, наприклад, підготовка документації та контрактів, створення адреси електронної пошти або надання обладнання, необхідного для роботи та доступу (платформи та ІТ-програми, які використовуються у компанії). Співробітник повинен мати робоче місце та комп'ютер (у разі офісної роботи). Це очевидно, але є компанії, де співробітник «переміщається» протягом перших тижнів, та не має постійного місця, що погано. Фахівці UP-STUDY підкреслюють, що недавно прийнята людина повинна отримати підписаний трудовий договір у перший день — це важливо для душевного комфорту працівника.
  • Clarification — Уточнення. Керівник повинен присвятити час розмови з новим співробітником та пояснити, які обов'язки очікують його на посаді, що від нього очікується, які цілі потрібно досягти. Передача співробітнику завдань та обов'язків однаково важлива для нього та для інших членів команди, до якої він приєднається. Корисно запланувати кілька тренінгів, які ознайомлюють працівника із завданнями, або серію зустрічей зі старшими співробітниками, які виконують аналогічні задачі. Для нового співробітника — це можливість дізнатися з перших рук, на що буде схожа його робота або як виглядає організаційна структура компанії на практиці.
  • Culture — Культура. Кожній компанії притаманні правила. Одні офіційні та письмові, інші діють на основі дружньої угоди. Всі співробітники повинні знати їх. Може йтися про правила, такі як робочий час, дрес-код, контакти з клієнтами, організація ділових зустрічей, святкування важливих подій, пов'язаних зі співробітниками, або про те, в яких кімнатах можна поїсти.

Чим більше інформації отримає співробітник протягом перших кількох днів, тим швидше він буде відчувати себе у компанії комфортно.

  • Connection — Зв'язок. Який співробітник не покине компанію незабаром після успішного проходження процесу наймання? Той, хто буде відчувати себе добре у цьому, та ототожнювати себе з місією та баченням бренду. Він буде переконаний, що робота, яку він робить, має сенс та потрібна іншим. Необхідно подбати про відносини та побудувати зв'язок між новим співробітником (співробітниками) та іншою частиною команди. Тому не тільки керівник, але і співробітники повинні бути залучені у впровадження нових фахівців до компанії.

Отже, працевлаштовуючись тимчасово або на тривалий термін, потрібно отримати максимум інформації від рекрутера про процес адаптації у компанії нових співробітників. У такому випадку вдасться зберегти рівновагу та швидко влитися до колективу. Випускникам польських ВНЗ не варто хвилюватися, адже велика частина локальних та міжнародних компаній відповідально ставляться до впровадження нових фахівців, адже обидві сторони зацікавлені у швидкій інтеграції.

Акція, що може Вас зацікавити

43 стипендії на 50% знижку на навчання

Пропозиція

Для всіх учасників UP-STUDY. Бронюйте за собою місце у конкурсі прямо зараз

Завантажте гід абітурієнта

З гіда Ви дізнаєтесь про перспективні спеціальності, про вартість навчання та де жити в Польщі під час навчання.

Останні статті та новини