Storytelling у маркетингу. В якому з польських ВНЗ можна отримати потрібну професію?

779
Facebook Twitter
Storytelling у маркетингу. В якому з польських ВНЗ можна отримати потрібну професію?

Щоб займатися storytelling на необхідному рівні, потрібно здобути профільну освіту. Де це можна втілити життя? Яким чином створити рекламну історію? Обговоримо це у статті.

Розповідання історій, або, як заведено називати цю майстерність — storytelling, польською мовою може бути описана як мистецтво розповідання історій та оповідного маркетингу. Вона дозволяє створювати привабливий контент — тексти, відеоматеріали та графіку. Історії, які, попри те, що вони за фактом вважаються рекламою, є приємними роликами, котрі запам'ятовуються та створюють імідж бренду. Не варто плутати професію маркетолога, орієнтованого на storytelling з умінням добре розповідати історії у компанії або на просторах у мережі про своє життя та різні ситуації. Останнє не виконує основної функції — не продає товар/послугу або не створює позитивну думку клієнтів про компанію або продукт. Щоб займатися storytelling на необхідному рівні, потрібно здобути профільну освіту. Де це можна втілити життя? Яким чином створити рекламну історію? Обговоримо це у статті.

Оповідання у рекламі набирає обертів під час різдвяного сезону. Чому? Тому що це ефективно. Продукт здається лише доповненням, приводом розповісти зворушливу історію. Це історія сім'ї, самотнього старого, що мріє побачити своїх близьких за святковим столом, хлопчика, котрий переконує свого батька погодитися взяти бездомну собаку, або героя, який зазнає внутрішньої трансформації та вчився ділитися тим, що у нього є.

Як впроваджувати storytelling?

У принципі, дуже тонке оповідання у маркетингу має велику популярність. Щоб створити історію, котра буде захоплювати, необхідно подбати про багато маленьких елементах, які повинні ідеально відповідати один одному. Що є найважливішим для досягнення маркетингових цілей? Перш за все, точне визначення ідеї, реакції, яку маркетолог хоче викликати в історії. Якщо подивитися на приклади оповідання, можна побачити, що вони мають повторювані елементи, у тому числі:

  • головний герой — центральний персонаж розповіді — розв'язує проблему, близький до одержувачів, викликає емоції;
  • мета, до якої Герой направляється;
  • противник — хтось або щось, що стоїть на шляху головного героя; це може бути інша людина, негаразди, невдалий збіг чи негативні якості героя;
  • помічник — людина, сила, річ — те, що підтримує героя в його прагненні до своєї мети.

У розповіданні історій важливі ідея, оригінальність та контекст. Важливо створити такого героя та історію, яка дозволить йому побудувати зв'язок з одержувачем, та викликати асоціації з брендом.

Як використовують розповідання історій у компанії?

Хоча storytelling пов'язаний, головним чином, з рекламою компанії або продукту, приклади застосування цієї історії можна примножити і в інших областях. Наприклад, в описі створення компанії на сайті у вкладці «про нас»? Розповідання історій з виконавчим директором та співробітниками у головних ролях, поставлених у ширшому контексті, ніж зазначені факти, буде набагато цікавіше.

Фахівці центру польської освіти UP-STUDY підкреслюють, що для того, щоб займатися storytelling, необхідно здобути профільну освіту. Українцям й іншим іноземцям варто віддати перевагу таким профільним університетам:

Для того, щоб отримати повний перелік ВНЗ з необхідним напрямком, а також допомогу у процесі вступу, відкриття візи та пошуку житла, звертайтеся до будь-якого представництва UP-STUDY.

Підсумовуючи, зауважимо, що засобом для стимулюючих презентацій є storytelling даних, тобто вкладення представлених результатів — діаграм, таблиць у контекст. Ескіз героя — наприклад, компанії, явища, презентація того, що він схарактеризував, як це змінилося чи ні, та що з цього можна вивести — звичайно, на основі зібраних даних. Мистецтво розповіді у маркетингу також широко використовується в управлінні персоналом, внутрішній комунікації компаній, при впровадженні нових співробітників. Розповідь, котра надихає, полегшує управління, розуміння дій та рішень керівництва.

Підписуйтесь на наш Telegram канал та першими дізнавайтесь про акції, стипендії та знижки.

Підписатися

28 стипендій на 50% знижку на навчання

Пропозиція

Для всіх учасників UP-STUDY. Бронюйте за собою місце у конкурсі прямо зараз

Допомога тим, хто вступає до Польщі самостійно

Допомога при самостійному вступі

Вступаєте до Польщі самостійно? Виникли питання стосовно вступу? Відправте безкоштовну заявку на надання допомоги нашими спеціалістами.

Розрахуйте вартість навчання в Польщі

Калькулятор вартості

Розрахуйте вартість навчання в університеті, проживання, харчування та побутових витрат в Польщі під час навчання у зручному калькуляторі вартості.

Підберіть спеціальність та університет

Пошук спеціальності

Скористайтесь зручним пошуком, щоб підібрати спеціальність своєї мрії та обрати університет для вступу, в залежності від міста, освітнього рівня та мови, на якій Ви плануєте навчатись.

ГІД студента Польщі

Завантажте ГІД студента Польщі

Дізнайтесь актуальну інформацію про вступ, навчання та проживання в Польщі.

  • Стипендії та знижки
  • Вартість навчання
  • Необхідний рівень знання польської мови
  • Підтримка студентів
  • Документи необхідні для вступу
  • та багато іншого

Останні статті та новини