Контент-маркетинг: як це працює та де отримати потрібну освіту у Польщі?

883
Facebook Twitter
Контент-маркетинг: як це працює та де отримати потрібну освіту у Польщі?

Розглянемо детальніше суть спеціалізації, а також обговоримо, яким ВНЗ варто віддати перевагу, бажаючи стати контент-маркетологом.

Що таке контент-маркетинг? Він також називається стратегічним маркетингом, метою якого є отримання та підтримання довгострокових відносин з клієнтами з використанням контенту, опублікованого компанією. Він орієнтований на конкретну цільову групу, привабливий та корисний, відповідає потребам одержувачів та водночас створює імідж бренду. Але як стати таким фахівцем? Правильно, потрібно вчитися у напрямку «Маркетинг та продажі», «Нові медіа» та інших. Розглянемо детальніше суть спеціалізації, а також обговоримо, яким ВНЗ варто віддати перевагу, бажаючи стати контент-маркетологом.

Суть контент-маркетингу та його інструменти

Контент-маркетинг передбачає регулярне створення та публікацію контенту, завдяки якому згодом навколо бренду будується зацікавлений у пропозиції потік клієнтів. Величезну роль тут відіграє імідж, стиль життя, світогляд т інше, у які вписується бренд. Такий контент може приймати різні форми. Найпопулярніші маркетингові інструменти для створення контенту: стаття; картинка; відео; блог компанії; електронний маркетинг; інфографіка; електронна книга; подкаст; вебінар; опис продукту;

Контент-маркетинг пов'язаний з такими видами діяльності, як SEO копірайтинг та позиціювання. Щоб веб-сайт займав високу позицію у пошуковій системі, він повинен включати релевантні ключові слова та бути якісним. Щоб користувачі могли подивитися на нього знову, він повинен мати цікавий, цінний контент. Інтернет-маркетинг найефективніший, якщо ці дії доповнюють одна одну.

Контент-маркетинг — потенційні ефекти

Ця маркетингова стратегія дуже вигідна. Вона включена до так званого вхідного маркетингу, тобто діяльність компанії, спрямована на те, щоб замість того, щоб активно залучати клієнтів, бути знайденою та оціненою ними. Контент, привабливий для цільової групи, який вона бажає, не вважається за настирливу ​​рекламу. Сприяння компанії є тонким, клієнти, до речі, купують продукти, отримуючи додаткові вигоди від відносин з обраним брендом. Вони набувають експертних знань у цікавому виданні, вони дізнаються щось не тільки про предмет, який хочуть купити, а й про всю області. Наприклад, мережа тренажерних залів може вести корпоративний блог про спорт, дієти, здоровий спосіб життя, публікувати поради про те, як займатися спортом, оглядати кросівки, публікувати інтерв'ю з відомими авторитетами, організовувати конкурси з призами та інше.

Який ефект приносить контент-маркетинг?

  • Збільшення продажів — це головна мета, яку необхідно виконати маркетинговій кампанії. Це підвищує довіру до бренду та вселяє довіру споживачів завдяки професійному, цінному контенту.
  • Навчає потенційних клієнтів — можна сказати, що компанія, передаючи знання, формує потреби та впливає на споживчі переваги.
  • Дозволяє встановити довгострокові відносини з клієнтами.
  • Підтримує імідж компанії — хороший контент-маркетинг створює імідж експерта у галузі.

Де здобути профільну освіту з маркетингу у Польщі?

Фахівці центру UP-STUDY звертають увагу на те, що маркетологи матимуть попит ще не один рік, отримуючи гарну винагороду та інші пільги. Але цьому передує придбання якісної освіти, яку краще отримувати в одному з наступних ВНЗ:

Отже, варто зауважити, що інтернет-маркетинг — це сфера, яка створює широкі можливості для працевлаштування. Спеціаліст з контенту, простіше кажучи, створює та керує ним, розробляючи для компаній, що публікуються в Інтернеті, основні стратегії. Маркетолог цього профілю повинен володіти великими маркетинговими знаннями, знати інструменти, вміти створювати матеріали для Інтернету та оптимізувати їх для пошукових систем, тому без якісної освіти не обійтися. Бажаючи стати одним з кращих, варто вибрати один із зазначених ВНЗ, та, приклавши належний обсяг зусиль, через кілька років блискуча кар'єра Вам забезпечена.

Підписуйтесь на наш Telegram канал та першими дізнавайтесь про акції, стипендії та знижки.

Підписатися

Безкоштовний підбір житла у Польщі

Пропозиція 0 грн

Компанія UP-STUDY пропонує абітурієнтам, які вступають на осінь 2024 безкоштовний пошук житла у Польщі.

Допомога тим, хто вступає до Польщі самостійно

Допомога при самостійному вступі

Вступаєте до Польщі самостійно? Виникли питання стосовно вступу? Відправте безкоштовну заявку на надання допомоги нашими спеціалістами.

Розрахуйте вартість навчання в Польщі

Калькулятор вартості

Розрахуйте вартість навчання в університеті, проживання, харчування та побутових витрат в Польщі під час навчання у зручному калькуляторі вартості.

Підберіть спеціальність та університет

Пошук спеціальності

Скористайтесь зручним пошуком, щоб підібрати спеціальність своєї мрії та обрати університет для вступу, в залежності від міста, освітнього рівня та мови, на якій Ви плануєте навчатись.

ГІД студента Польщі

Завантажте ГІД студента Польщі

Дізнайтесь актуальну інформацію про вступ, навчання та проживання в Польщі.

  • Стипендії та знижки
  • Вартість навчання
  • Необхідний рівень знання польської мови
  • Підтримка студентів
  • Документи необхідні для вступу
  • та багато іншого

Останні статті та новини