Розглянемо детальніше суть спеціалізації, а також обговоримо, яким ВНЗ варто віддати перевагу, бажаючи стати контент-маркетологом.
Що таке контент-маркетинг? Він також називається стратегічним маркетингом, метою якого є отримання та підтримання довгострокових відносин з клієнтами з використанням контенту, опублікованого компанією. Він орієнтований на конкретну цільову групу, привабливий та корисний, відповідає потребам одержувачів та водночас створює імідж бренду. Але як стати таким фахівцем? Правильно, потрібно вчитися у напрямку «Маркетинг та продажі», «Нові медіа» та інших. Розглянемо детальніше суть спеціалізації, а також обговоримо, яким ВНЗ варто віддати перевагу, бажаючи стати контент-маркетологом.
Контент-маркетинг передбачає регулярне створення та публікацію контенту, завдяки якому згодом навколо бренду будується зацікавлений у пропозиції потік клієнтів. Величезну роль тут відіграє імідж, стиль життя, світогляд т інше, у які вписується бренд. Такий контент може приймати різні форми. Найпопулярніші маркетингові інструменти для створення контенту: стаття; картинка; відео; блог компанії; електронний маркетинг; інфографіка; електронна книга; подкаст; вебінар; опис продукту;
Контент-маркетинг пов'язаний з такими видами діяльності, як SEO копірайтинг та позиціювання. Щоб веб-сайт займав високу позицію у пошуковій системі, він повинен включати релевантні ключові слова та бути якісним. Щоб користувачі могли подивитися на нього знову, він повинен мати цікавий, цінний контент. Інтернет-маркетинг найефективніший, якщо ці дії доповнюють одна одну.
Ця маркетингова стратегія дуже вигідна. Вона включена до так званого вхідного маркетингу, тобто діяльність компанії, спрямована на те, щоб замість того, щоб активно залучати клієнтів, бути знайденою та оціненою ними. Контент, привабливий для цільової групи, який вона бажає, не вважається за настирливу рекламу. Сприяння компанії є тонким, клієнти, до речі, купують продукти, отримуючи додаткові вигоди від відносин з обраним брендом. Вони набувають експертних знань у цікавому виданні, вони дізнаються щось не тільки про предмет, який хочуть купити, а й про всю області. Наприклад, мережа тренажерних залів може вести корпоративний блог про спорт, дієти, здоровий спосіб життя, публікувати поради про те, як займатися спортом, оглядати кросівки, публікувати інтерв'ю з відомими авторитетами, організовувати конкурси з призами та інше.
Фахівці центру UP-STUDY звертають увагу на те, що маркетологи матимуть попит ще не один рік, отримуючи гарну винагороду та інші пільги. Але цьому передує придбання якісної освіти, яку краще отримувати в одному з наступних ВНЗ:
Отже, варто зауважити, що інтернет-маркетинг — це сфера, яка створює широкі можливості для працевлаштування. Спеціаліст з контенту, простіше кажучи, створює та керує ним, розробляючи для компаній, що публікуються в Інтернеті, основні стратегії. Маркетолог цього профілю повинен володіти великими маркетинговими знаннями, знати інструменти, вміти створювати матеріали для Інтернету та оптимізувати їх для пошукових систем, тому без якісної освіти не обійтися. Бажаючи стати одним з кращих, варто вибрати один із зазначених ВНЗ, та, приклавши належний обсяг зусиль, через кілька років блискуча кар'єра Вам забезпечена.
Компанія UP-STUDY пропонує абітурієнтам, які вступають на осінь 2023 безкоштовний пошук житла у Польщі.
Вступаєте до Польщі самостійно? Виникли питання стосовно вступу? Відправте безкоштовну заявку на надання допомоги нашими спеціалістами.
Розрахуйте вартість навчання в університеті, проживання, харчування та побутових витрат в Польщі під час навчання у зручному калькуляторі вартості.
Скористайтесь зручним пошуком, щоб підібрати спеціальність своєї мрії та обрати університет для вступу, в залежності від міста, освітнього рівня та мови, на якій Ви плануєте навчатись.
Дізнайтесь актуальну інформацію про вступ, навчання та проживання в Польщі.