Advergaming — що таке ігровий маркетинг? Де вчитися на маркетолога у РП?

2074
Facebook Twitter
Advergaming — що таке ігровий маркетинг? Де вчитися на маркетолога у РП?

Як та де отримати відповідну професію маркетолога у Республіці Польща? Відповіді на ці питання Ви знайдете у статті.

Рекламні щити, плакати, листівки, реклама між телешоу — всі ці методи добре відомі споживачам протягом багатьох років. Їх складно чимось здивувати та привернути увагу до того чи іншого продукту. Цей ефект може принести рекламна гра. Що це таке та чим вона характеризується? Як та де отримати відповідну професію у Республіці Польща? Відповіді на ці питання Ви знайдете у статті.

У чому суть та особливості Advergaming?

Комп'ютерні ігри сьогодні є однією з найпопулярніших розваг серед молоді, у них також є аудиторія серед старшого покоління. Вони приймають різні форми, від тактичних та історичних ігор до так званих стрілялок. Вони збирають великі спільноти у всьому світі. Тут немає ніяких перешкод для підтримки контакту — онлайн-чати дозволяють жителям різних країн об'єднуватися у команди. Ігри відтворюються на телефонах, стаціонарних робочих комп'ютерах, планшетах або спеціальних консолях.

Власники брендів, усвідомлюючи величезний потенціал добре організованого ігрового процесу, вирішили використовувати його у маркетингових цілях. Advergaming — це поєднання двох англійських слів: реклама та гри.

Як виглядає рекламна пропозиція у грі?

Фахівці UP-STUDY звертають увагу на те, що є кілька способів просування бізнесу в інтернеті, використовуючи метод реклами.

Перші — це прості ігри на замовлення конкретного виробника, де його продукт або сам бренд є одним з основних елементів сценарію. Доступ до таких ігор зазвичай безкоштовний. Ще одним методом суміщення цієї розваги та реклами є посилання-банери, які з'являються при проходженні етапів конкурсу. Натиснувши, користувач перенаправляється на сторінку конкретної пропозиції. Як цей вид реклами може бути ефективним? Перш за все, це приваблює користувачів. Гра — це не картинка, яку Ви бачите, йдучи вулицею, та через кілька секунд забуваєте про це. Ігри встановлені на мобільних пристроях, це може бути, наприклад, спосіб провести поїздку з роботи додому, почекати черги та інше. Рекламне повідомлення доставляється користувачеві зручним, ненав'язливим способом. У результаті у майбутньому виробник буде позитивно пов'язаний зі споживачем.



Приклади ігрового маркетингу

Прикладом просування компанії через рекламні гри є популярна гра про створення імітації реального життя. В одній версії Ви можете використовувати меблі від популярного виробника для оснащення квартири або майна. Інші власники брендів вирішили використовувати номер для роботи вдома (40) у скандинавському стилі (14800), щоб представити свою продукцію у популярних іграх. Під час ігор спортсмени використовують аксесуари, які є справжніми продуктами — одяг, пляшки з водою, напої. Крім того, популярні бренди створюють найпростіші гри — головоломки, стратегії, перегони та інше.

Серед різних видів маркетингу (маркетинг у соціальних мережах, прямий маркетинг, SMS, парфумерія) цей виділяється своєю формою розваг, залучаючи користувача та створюючи спільноту, пов'язану з брендом. Попри те, в якому маркетинговому напрямку Ви хотіли б розвиватися, для початку потрібно отримати якісну освіту. Кращими ВНЗ, у цьому випадку, будуть:

Підсумовуючи, зауважимо, що зараз, як напрямки маркетингу, так і створення комп'ютерних ігор — динамічно розвиваються. Бажаючи бути пов'язаним (більш опосередковано) з обома, можна вибрати Advergaming. Правда, у цьому випадку не обійтися без освіти в області маркетингу. Досвідчений спеціаліст у Польщі може розраховувати на хороший дохід та інші пільги, тому якщо Ви зацікавлені у розвитку у напрямку Advergaming або іншому, пов'язаному з маркетингом, піаром та рекламою, рекомендуємо віддати перевагу одному із зазначених університетів.

Підписуйтесь на наш Telegram канал та першими дізнавайтесь про акції, стипендії та знижки.

Підписатися

Розіграш 50 стипендій на 50% знижку на навчання до 20-річчя UP-STUDY

Пропозиція

Для всіх учасників UP-STUDY. Бронюйте за собою місце у конкурсі прямо зараз

Допомога тим, хто вступає до Польщі самостійно

Допомога при самостійному вступі

Вступаєте до Польщі самостійно? Виникли питання стосовно вступу? Відправте безкоштовну заявку на надання допомоги нашими спеціалістами.

Розрахуйте вартість навчання в Польщі

Калькулятор вартості

Розрахуйте вартість навчання в університеті, проживання, харчування та побутових витрат в Польщі під час навчання у зручному калькуляторі вартості.

Підберіть спеціальність та університет

Пошук спеціальності

Скористайтесь зручним пошуком, щоб підібрати спеціальність своєї мрії та обрати університет для вступу, в залежності від міста, освітнього рівня та мови, на якій Ви плануєте навчатись.

ГІД студента Польщі

Завантажте ГІД студента Польщі

Дізнайтесь актуальну інформацію про вступ, навчання та проживання в Польщі.

  • Стипендії та знижки
  • Вартість навчання
  • Необхідний рівень знання польської мови
  • Підтримка студентів
  • Документи необхідні для вступу
  • та багато іншого

Останні статті та новини