Штучний інтелект в маркетингу
Вроцлавська Академія БізнесуШтучний інтелект може змінити світ маркетингу, щоб Ви цікавились як компанії передбачають, що Ви шукатимете в Інтернеті, може також персоналізувати рекламу, щоб вона нібито читала Ваші думки.
Бакалавріат
Освітній рівень
3 роки (6 семестрів)
Тривалість навчання
Польська мова
Викладання
1200 євро/рік
Вартість
Підписуйтесь на наш Telegram канал та першими дізнавайтесь про акції, стипендії та знижки.
Опис спеціальності
Ця спеціалізація для тих, хто хоче, щоб їхня робота мала реальний вплив на те, як бренди спілкуються з людьми. Головною метою штучного інтелекту є полегшення повсякденних обов'язків людини, що сприяють розвитку технологій та суспільства. Штучний інтелект є технологією, яка фокусується на створенні систем, здатних аналізувати дані, вчитися з досвіду, приймати рішення та виконувати завдання. Майбутні фахівці, що вивчають спеціальність "Штучний інтелект в маркетингу" дізнаються, як використовувати потужність даних і штучного інтелекту для створення маркетингових кампаній, які не тільки привертають увагу, але й залучають. Йдеться не лише про знання інструментів, а й розуміння того, як їх використовувати для покращення взаємодії з клієнтами та формування майбутнього маркетингу. Вам не потрібен професійний досвід, лише відкритість до навчання та бажання дослідити, як ШІ може змінити світ маркетингу.
Приклади предметів викладання
Студенти, які обрали дану спеціальність вивчають такі предмети:
- Введення в штучний інтелект
- Етика та правила в ШІ
- Інструменти AI, що використовуються в маркетингу
- Аналіз та візуалізація даних у маркетингу
- ШІ в соціальних мережах
- Розробка маркетингових стратегій за допомогою ШІ
- Програмування баз даних
- Моделі та методології тестування
- Інтернет технології
- Тестування мобільних додатків
Ким може працювати фахівець спеціальності "Штучний інтелект в маркетингу" після закінчення навчання?
Випускники, що закінчили навчання на спеціальності "Штучний інтелект в маркетингу" можуть займати посаду: спеціаліста з маркетингу штучного інтелекту, аналітика маркетингових даних, консультанта з персоналізації та таргетингу рекламних кампаній, спеціаліста з інноваційних маркетингових стратегій з використанням AI, фахівця з автоматизації маркетингу з використанням AI, аналітика поведінки клієнтів. До їх посадових обов'язків відносяться:
- використовувати потужність даних і штучного інтелекту для створення маркетингових кампаній
- персоналізувати рекламу
- використовувати інструменти для покращення взаємодії з клієнтами
- формування майбутнього маркетингу
- взаємодія з командою розробників та замовників
Знижка 200 євро при вступі в Академію Фінансів та Бізнесу Вістула
Вступайте на осінь 2025 в Академію Вістула та оплачуйте навчання з ексклюзивною знижкою
Допомога тим, хто вступає до Польщі самостійно
Допомога при самостійному вступі
Вступаєте до Польщі самостійно? Виникли питання стосовно вступу? Відправте безкоштовну заявку на надання допомоги нашими спеціалістами.
Завантажте перелік цін та напрямків
Отримайте перелік цін, факультетів та спеціальностей даного університету у зручному форматі PDF (зручно зберігати та друкувати)
Завантажити у PDFПідберіть спеціальність та університет
Пошук спеціальності
Скористайтесь зручним пошуком, щоб підібрати спеціальність своєї мрії та обрати університет для вступу, в залежності від міста, освітнього рівня та мови, на якій Ви плануєте навчатись.
Розрахуйте вартість навчання в Польщі
Калькулятор вартості
Розрахуйте вартість навчання в університеті, проживання, харчування та побутових витрат в Польщі під час навчання у зручному калькуляторі вартості.
Дізнайтесь вартість вступу
Вартість послуг UP-STUDY
Ознайомтесь з повним переліком послуг, що входять до пакету "Все включено", який надається за програмою UP-STUDY та їх вартістю.