Маркетинг та продажі
Вроцлавський Університет Бізнесу
Маркетинг та продажі – це новий та інноваційний напрямок, який займається просуванням товарів та послуг за допомогою сучасних маркетингових програм. Саме від професіоналізму маркетолога залежить оптимальна робота і прибуток компанії.
Бакалавр
Освітній рівень3 роки (6 семестрів)
Тривалість навчанняПольська мова
Викладання950 євро/рік
ВартістьОпис спеціальності
Під час навчання студенти отримають знання та навички аналізу сучасного ринку та планування маркетингової стратегії, дізнаються про інноваційні методи просування та ефективності продажів, враховуючи інструменти інтернет-маркетингу. Крім того, майбутні фахівці дізнаються, як управляти товаром, його ціною та брендом, враховуючи створення вартості для клієнта та побудову відносин з клієнтами, а також отримають необхідні навички для управління процесом продажу.
Приклади предметів викладання
У програму навчання за направленням «маркетинг та продажі» включені такі предмети:
- Маркетинг у торгівлі та послугах
- Комунікація та PR
- Інструменти просування
- Управління продажами та взаємовідносинами з клієнтами
- Маркетингові стратегії
- Техніка продажів
- Маркетингова комунікація
- Сучасні технології в маркетингу та збуті
- Управління проектами
- Планування маркетингу
Ким може працювати спеціаліст з маркетингу та продажів після завершення навчання?
Після завершення навчання студенти отримають теоретичні знання та навички, які дозволять влаштуватися на роботу в рекламні та PR-агенства, інвестиційні та страхові компанії, консалтингові фірми, банки, туристичні агенства, заклади культури та органи державного управління. Займаючи посаду: бренд-маркетолога, маркетолога-аналітика, менеджера з маркетингу, фахівця з маркетингових досліджень, маркетолога-економіста, менеджера з реклами та збуту, а також директор з маркетингу. В посадові обов'язки такого спеціаліста входить:
- проведення маркетингових досліджень
- просування продукції
- розробка рекомендацій та концепцій для підвищення продаж
- складання звітів та презентацій по просуванню продукції
- збір інформації про продажі, на основі яких аналізується попит
- розробка стратегій розвитку бренду
Акція, що може Вас зацікавити
43 стипендії на 50% знижку на навчання
Для всіх учасників UP-STUDY. Бронюйте за собою місце у конкурсі прямо зараз