Клієнтський досвід
Університет Банківської Справи MERITO у ВроцлавіФахівець з клієнтського досвіду координує різні канали зв’язку та дистрибуції, щоб забезпечити стабільний клієнтський досвід, незалежно від точки контакту, контролює та покращує якість продуктів і послуг, щоб надавати клієнтам найкращий досвід.
Бакалавріат
Освітній рівень
3 роки (6 семестрів)
Тривалість навчання
Польська мова
Викладання
1686 євро/рік
Вартість
Підписуйтесь на наш Telegram канал та першими дізнавайтесь про акції, стипендії та знижки.
Опис спеціальності
Під час навчання на спеціальності "Клієнтсьий досвід" студенти отримають знання щодо моніторингу та покращення сприйняття бренду в очах клієнтів і громадськості, використовуючи такі інструменти, як Brand24. Студенти, що обрали до вивчення спеціальність будуть навчатися використовувати Google Analytics та інші рішення для збору, аналізу та інтерпретації даних про поведінку та вподобання клієнтів, що дозволить Вам краще зрозуміти їхній досвід.
Ви отримаєте навички зручності використання та UX-дизайну, використовуючи такі інструменти, як Figma або Adobe Photoshop, для створення інтуїтивно зрозумілих і задовільних інтерфейсів користувача. Крім того, Ви зможете створювати детальні карти подорожі клієнтів, які допоможуть вам зрозуміти та покращити всі точки контакту клієнтів із брендом. Також майбутні фахівці будуть навчатися інтегрувати та координувати різні канали зв’язку та дистрибуції, щоб забезпечити стабільний клієнтський досвід, незалежно від точки контакту. Студенти отримають знання про створення та керування командами, які відповідають за надання високоякісного досвіду клієнтам.
Приклади предметів викладання
У програму навчання за направленням «Клієнтсьий досвід» включені такі предмети:
- Обслуговування клієнтів
- ЗМІ та кризова комунікація
- Залучення клієнтів
- Аналіз клієнта
- Юзабіліті та дизайн UX
- Омні-канал
- Управління репутацією
- Управління якістю
- Відображення шляху клієнта
Ким може працювати спеціаліст з клієнтсього досвіду після завершення навчання?
Після завершення навчання студенти отримають теоретичні знання та навички, які дозволять влаштуватися на роботу в рекламні та PR-агенства, інвестиційні та страхові компанії, консалтингові фірми, банки, туристичні агенства, заклади культури та органи державного управління. Займаючи посаду: спеціаліста із роботи з клієнтами (CX), менеджера шляху клієнта, конструктора взаємодії з користувачем (UX), менеджера по роботі з клієнтами, менеджера по роботі з клієнтами, аналітика аналізу клієнта, стратега із багатоканального досвіду. В посадові обов'язки такого спеціаліста входить:
- проведення маркетингових досліджень
- просування продукції
- розробка рекомендацій та концепцій для підвищення продаж
- складання звітів та презентацій по просуванню продукції
- збір інформації про продажі, на основі яких аналізується попит
- розробка стратегій розвитку бренду
Безкоштовний підбір житла у Польщі
Компанія UP-STUDY пропонує абітурієнтам, які вступають на осінь 2025 безкоштовний пошук житла у Польщі.
Допомога тим, хто вступає до Польщі самостійно
Допомога при самостійному вступі
Вступаєте до Польщі самостійно? Виникли питання стосовно вступу? Відправте безкоштовну заявку на надання допомоги нашими спеціалістами.
Завантажте перелік цін та напрямків
Отримайте перелік цін, факультетів та спеціальностей даного університету у зручному форматі PDF (зручно зберігати та друкувати)
Завантажити у PDFПідберіть спеціальність та університет
Пошук спеціальності
Скористайтесь зручним пошуком, щоб підібрати спеціальність своєї мрії та обрати університет для вступу, в залежності від міста, освітнього рівня та мови, на якій Ви плануєте навчатись.
Розрахуйте вартість навчання в Польщі
Калькулятор вартості
Розрахуйте вартість навчання в університеті, проживання, харчування та побутових витрат в Польщі під час навчання у зручному калькуляторі вартості.
Дізнайтесь вартість вступу
Вартість послуг UP-STUDY
Ознайомтесь з повним переліком послуг, що входять до пакету "Все включено", який надається за програмою UP-STUDY та їх вартістю.