Університет Банківської Справи у Познані

Фахівець, який управляє продажами також займається просуванням товарів та послуг за допомогою сучасних маркетингових програм, задля збільшення прибутку компанії.

Бакалавріат

Освітній рівень

3 роки (6 семестрів)

Тривалість навчання

Польська мова

Викладання

1814 євро/рік

Вартість

Підписуйтесь на наш Telegram канал та першими дізнавайтесь про акції, стипендії та знижки.

Підписатися

Опис спеціальності

Студент, що вибрали спеціальність "Управління продажами" дізнаються про стратегії та методи продажу в традиційній та електронній комерції. Майбутні фахівці будуть навчатися керувати командами продажів та опанують психологію продажів і техніку впливу. Крім того, Ви отримаєте знання про правові аспекти торгівлі та вміння використовувати соціальні мережі для ефективних продажів. Студенти будуть навчатися створювати платформи електронних продажів. Майбутні фахівці також отримають навички критичного аналізу, вивчення ринку та клієнтів, управління рекламою і брендами, ведення успішних переговорів, створення ефективних стратегій збуту, встановлення цін, оптимального вибору стратегії ціноутворення і, у свою чергу, зв'язків з громадськістю, а також створення потужного імені для продукту.

Приклади предметів викладання

Список предметів, які вивчають майбутні фахівці:

  • Основи менеджменту
  • Управління командою
  • Основи маркетингу
  • Комерційне право
  • Інформаційні технології
  • Мікроекономіка
  • Психологія у маркетингу
  • Методи продажу
  • Управління продуктом
  • Ділові переговори
  • Маркетингові дослідження
  • Описова статистика
  • Маркетингова логістика
  • B2B маркетинг
  • Аналіз ринку та конкуренції
  • Стратегії продажу

Ким може працювати фахівець з управління продажами після завершення навчання?

Після отримання ступеня бакалавра, випускник може одержати роботу в маркетинговому агентстві, а також у різних фірмах від торгових до виробничих. Випуснкики, що завершили навчання на даній спеціальності можуть займати посади: директора з продажу, керівника відділу продажів, менеджера електронного магазину, менеджера по продуктам, консультанта з питань клієнтів, спеціаліста з продажу, торгового представника, менеджера з розвитку бізнесу, HR-менеджера, адміністратора клієнтів, мерчандайзера. В їх посадові обов'язки входить:

  • Планування та реалізація комплексних стратегій продажів і маркетингу
  • Управління внутрішніми та міжнародними торговими представниками
  • Створення попиту на всі продукти та послуги
  • Розробка маркетингових рекламних акцій та кампаній
  • Налагодження та підтримка міцних стосунків з клієнтами та рекламними агентствами
  • Прийняття на роботу та навчання нових торгових представників
  • Моніторинг та аналіз цілей продажів
Почати вступ

Розіграш 50 стипендій на 50% знижку на навчання до 20-річчя UP-STUDY

Пропозиція

Для всіх учасників UP-STUDY. Бронюйте за собою місце у конкурсі прямо зараз

Допомога тим, хто вступає до Польщі самостійно

Допомога при самостійному вступі

Вступаєте до Польщі самостійно? Виникли питання стосовно вступу? Відправте безкоштовну заявку на надання допомоги нашими спеціалістами.

Завантажте перелік цін та напрямків

Завантажте перелік цін та напрямків

Отримайте перелік цін, факультетів та спеціальностей даного університету у зручному форматі PDF (зручно зберігати та друкувати)

Завантажити у PDF

Підберіть спеціальність та університет

Пошук спеціальності

Скористайтесь зручним пошуком, щоб підібрати спеціальність своєї мрії та обрати університет для вступу, в залежності від міста, освітнього рівня та мови, на якій Ви плануєте навчатись.

Розрахуйте вартість навчання в Польщі

Калькулятор вартості

Розрахуйте вартість навчання в університеті, проживання, харчування та побутових витрат в Польщі під час навчання у зручному калькуляторі вартості.

Дізнайтесь вартість вступу

Вартість послуг UP-STUDY

Ознайомтесь з повним переліком послуг, що входять до пакету "Все включено", який надається за програмою UP-STUDY та їх вартістю.