Психолог маркетингу та нових медіа — це кваліфікований кард, який займається оцінкою очікувань та потреб споживачів, розробкою теоретичних/практичних стратегій щодо ефективного впливу рекламного матеріалу на людей.
Студенти, які зупинили свій вибір на вивченні спеціальності “психологія маркетингу та нових медіа” навчального рівня бакалавр, вивчатимуть основи психології та завдання маркетингу, механізми впливу реклами на мозок людини, види маркетингової стратегії, психологію спілкування. Крім того, майбутні фахівці даного профілю будуть освоювати на практиці знання з процесу рекламної комунікації та впливу маркетингових інструментів на споживача.
Навчальний план з підготовки студентів даної спеціальності охоплює такі предмети для навчання:
В умовах сучасної ринкової економіки жодне комерційне підприємство не може обійтися без психолога маркетингу та нових медіа. Професіонали цього роду діяльності можуть працювати: інтернет-маркетологами, спеціалістами зі стратегічного планування, кріейторами, психологами по рекламі. У посадові обов'язки дипломованих співробітників даного профілю входить:
Вступайте на осінь 2023 у Університет Бізнесу та оплачуйте навчання з ексклюзивною знижкою
Вступаєте до Польщі самостійно? Виникли питання стосовно вступу? Відправте безкоштовну заявку на надання допомоги нашими спеціалістами.
Отримайте перелік цін, факультетів та спеціальностей даного університету у зручному форматі PDF (зручно зберігати та друкувати)
Завантажити у PDFСкористайтесь зручним пошуком, щоб підібрати спеціальність своєї мрії та обрати університет для вступу, в залежності від міста, освітнього рівня та мови, на якій Ви плануєте навчатись.
Розрахуйте вартість навчання в університеті, проживання, харчування та побутових витрат в Польщі під час навчання у зручному калькуляторі вартості.
Ознайомтесь з повним переліком послуг, що входять до пакету "Все включено", який надається за програмою UP-STUDY та їх вартістю.