Міжкультурна комунікація в туризмі

Академія Фінансів та Бізнесу Вістула
Академія Фінансів та Бізнесу Вістула

Спеціаліст з міжкультурної комунікації в туризмі - це професіонал, який зосереджений на розвитку навичок ефективного міжкультурного спілкування та вміє встановлювати та підтримувати відносини з клієнтами та партнерами з різних культур.

Магістратура

Освітній рівень

2 роки (4 семестри)

Тривалість навчання

Польська мова

Викладання

1100 євро/рік

Вартість

Підписуйтесь на наш Telegram канал та першими дізнавайтесь про акції, стипендії та знижки.

Підписатися

Опис спеціальності

Спеціалізація зосереджена на розвитку навичок ефективного міжкультурного спілкування, що має вирішальне значення в динамічному та різноманітному туристичному середовищі. Під час навчання вВи дізнаєтеся про останні тенденції в галузі та специфіку функціонування сучасних суб’єктів господарювання туристичної та готельної індустрії. Студенти даної спеціалізації опанують питання маркетингу, права, управління людьми та управління ризиками. Також майбутні фахівці отримають знання про новітні інформаційні технології, міжкультурні відносини та вплив людини на навколишнє середовище. Ви також дізнаєтесь, як створити конкурентну перевагу на основі якості послуг та інновацій. Завдяки цьому Ви отримаєте привабливі перспективи та шанс на професійну реалізацію в цій захоплюючій сфері. Дізнаєтесь про культуру та історію різних частин світу, а також придбаєте знання та навички, необхідні для здійснення професії аніматора.

Приклади предметів викладання

Програма навчання включає до вивчення такі предмети:

  • Соціологія вільного часу
  • Сталий розвиток туризму
  • Поведінка споживачів у вільний час
  • Корпоративна соціальна відповідальність у туризмі і готельне господарство
  • Компендіум знань про туризм / Волонтерство
  • Розвиток навичок м’якого спілкування
  • Управління індивідуальним потенціалом
  • Міжкультурна комунікація
  • Стандарти управління взаємовідносинами з клієнтами
  • Переговори в бізнесі
  • Міжособистісне спілкування / командоутворення
  • Іноземна мова: англійська
  • Бібліотечне навчання

Ким може працювати спеціаліст з міжкультурної комунікації в туризмі після завершення навчання?

Випускники даної спеціалізації працювати в міжнародних туристичних компаніях, готелях, туристичних агентствах та інших пов'язаних з туризмом установах, де вміння встановлювати та підтримувати відносини з клієнтами та партнерами з різних культур є важливим. Також випускники можуть працювати в готелях, виставкових та конференц-центрах, професійним організатором конгресів, організатором заохочувальних поїздок, працювати в туристичних агентствах, в авіалініях, в агентствах заходів, ресторанах, підприємствах громадського харчування, міських/комунальних - відділах туризму.

Почати вступ

Знижка 50% на вступ до Польщі 2026 + Курс польської

Акція 599 євро 299 євро

Вступайте на осінь 2026 та отримайте знижку 50% на пакет "Все включено", гарантоване зарахування, підбір житла, курс польської в Україні та при ВНЗ

Допомога тим, хто вступає до Польщі самостійно

Допомога при самостійному вступі

Вступаєте до Польщі самостійно? Виникли питання стосовно вступу? Відправте безкоштовну заявку на надання допомоги нашими спеціалістами.

Завантажте перелік цін та напрямків

Завантажте перелік цін та напрямків

Отримайте перелік цін, факультетів та спеціальностей даного університету у зручному форматі PDF (зручно зберігати та друкувати)

Завантажити у PDF

Підберіть спеціальність та університет

Пошук спеціальності

Скористайтесь зручним пошуком, щоб підібрати спеціальність своєї мрії та обрати університет для вступу, в залежності від міста, освітнього рівня та мови, на якій Ви плануєте навчатись.

Розрахуйте вартість навчання в Польщі

Калькулятор вартості

Розрахуйте вартість навчання в університеті, проживання, харчування та побутових витрат в Польщі під час навчання у зручному калькуляторі вартості.

Дізнайтесь вартість вступу

Вартість послуг UP-STUDY

Ознайомтесь з повним переліком послуг, що входять до пакету "Все включено", який надається за програмою UP-STUDY та їх вартістю.