Які нинішні настрої кандидатів та працівників на ринку праці Польщі?
Значна частина з тих молодих людей, які брали участь в опитуванні вже залучені на постійній роботі у польських компаніях. Які отримані результати, та який настрій переважає? Обговоримо це у статті.
Ринок праці Республіки Польща динамічно розвивається. Змінюються тенденції, втім, як і настрій потенційних та фактичних його учасників. Це відбивається на багатьох аспектах, тому варто розібратися, на чому зосереджені різні його суб'єкти. Один з авторитетних польських порталів, Praca.pl, вирішив перевірити це за допомогою анкетного опитування, в якому взяли участь 1346 осіб: близько половини жінок та чоловіків, в основному у віці від 25 до 34 років, котрі живуть у великих містах, та які мають вищу освіту. Значна частина з тих молодих людей, які брали участь в опитуванні вже залучені на постійній роботі у польських компаніях. Які отримані результати, та який настрій переважає? Обговоримо це у статті.
На які напрямки було розділене опитування?
Фахівці центру польської освіти UP-STUDY звертають увагу на те, що ситуацію на ринку праці варто дослідити не тільки його фактичним учасникам, а й тим молодим людям, які стануть його суб'єктами найближчим часом. Останнє стосується студентів університетів Польщі, серед яких велику групу складають українці, та вона стає дедалі більшою. Що стосується дослідження, воно було розділене на три тематичні області:
- пошук роботи та підбір персоналу;
- робота;
- прощання з компанією.
Які висновки були зроблені після опитування респондентів та аналізу отриманих результатів?
- Питання брендингу роботодавця. Якщо 97% покупців перевіряють думку про товар в Інтернеті, перш ніж приймати рішення про покупку, чому кандидати на роботу не повинні перевіряти інформацію про потенційного роботодавця? Тому думки про роботодавця в Інтернеті мають значення, та до них варто ставитися серйозно. Більшість (39%) не звертають уваги на думки колишніх працівників, називаючи їх «гіркий жаль співробітників». Як правильно створити образ доброго наймача? Почніть створювати імідж надійного роботодавця всередині організації. Співробітники — кращі посли бренду. Слід давати їм такий шанс.
- Як створити ідеальну рекламу? Все, що потрібно зробити, це ввести необхідну інформацію. В основному це стосується винагороди. Та надання цієї інформації достатньо, щоб бути конкретним. Є позиції, остаточна форма яких буде залежати, від того, хто їх займе. Можна вказати у рекламі, які чинники будуть впливати на заробітну плату або надати фінансовий діапазон. Кандидати повинні цінувати це.
- Прозоре спілкування виграє процес наймання. Для 77% респондентів важливою особливістю правильно проведеного набору є прозорість. Прозорість у розумінні кандидатів — це, докладне обговорення обов'язків, на які вони претендують, та надання зворотного зв'язку за результатами набору. Кожен третій кандидат гідно оцінить професійну оцінку кандидатури, засновану на компетенції, а кожен четвертий приділятиме увагу повазі протягом усього процесу.
- Важливі не тільки гроші. Варто дозволити співробітникам брати участь та будувати відносини. Респонденти підкреслили, що відносини з іншими співробітниками (та з керівником) та можливості розвитку також важливі, як і заробітна плата. Водночас більше ніж 55% учасників опитування заявляють, що вони залучені до роботи на 150%. На таких співробітників варто звернути увагу, вони — відмінні кандидати у посланці бренду роботодавця.
- Роботодавець повинен бути чесним. На думку респондентів, це важлива особливість, яка визначає хорошого роботодавця. Співробітники гідно оцінять керівника, який піклується про них. Прозоре спілкування важливе у цьому аспекті. У ході дослідження було поставлено питання, чи охоче співробітники будуть вкладати приватні гроші у нову бізнес-ідею боса. Виявляється, віра у компетентність вести бізнес не дуже велика. Тільки 15% респондентів вирішили відзначити «так». 44% не ризикуватимуть.
- Якщо роботодавець хоче зберегти співробітника, потрібно його цінувати. Перший інструмент, який можна використовувати, коли співробітник хоче піти, — це підвищення (службою, яке, ймовірно, буде нероздільно пов'язане зі збільшенням винагороди). Це призведе до того, що 84% респондентів залишаться у компанії. Можливість розвивати та підвищувати професійні компетенції також матиме значення.
Підсумовуючи, варто також зауважити, що 63% респондентів не підтримують відносини з колишнім роботодавцем. 27% знаходяться у контакті, але в основному за власною ініціативою. Проте, варто залишати мости не спаленими, щоб мережа контактів була максимально широкою. Це допоможе не тільки швидко просуватися кар'єрними сходами, але і знайти партнерів, у разі відкриття власного бізнесу. Дослідження, проведене вказаним джерелом, показує, що опитані користувачі хочуть працювати та заробляти, можуть брати участь та цінувати чесність та добрі стосунки у команді. Це варто використовувати.
Підписуйтесь на наш Telegram канал та першими дізнавайтесь про акції, стипендії та знижки.
Розіграш 50 стипендій на 50% знижку на навчання до 20-річчя UP-STUDY
Для всіх учасників UP-STUDY. Бронюйте за собою місце у конкурсі прямо зараз
Допомога тим, хто вступає до Польщі самостійно
Допомога при самостійному вступі
Вступаєте до Польщі самостійно? Виникли питання стосовно вступу? Відправте безкоштовну заявку на надання допомоги нашими спеціалістами.
Розрахуйте вартість навчання в Польщі
Калькулятор вартості
Розрахуйте вартість навчання в університеті, проживання, харчування та побутових витрат в Польщі під час навчання у зручному калькуляторі вартості.
Підберіть спеціальність та університет
Пошук спеціальності
Скористайтесь зручним пошуком, щоб підібрати спеціальність своєї мрії та обрати університет для вступу, в залежності від міста, освітнього рівня та мови, на якій Ви плануєте навчатись.
Завантажте ГІД студента Польщі
Дізнайтесь актуальну інформацію про вступ, навчання та проживання в Польщі.
- Стипендії та знижки
- Вартість навчання
- Необхідний рівень знання польської мови
- Підтримка студентів
- Документи необхідні для вступу
- та багато іншого