Спеціаліст з маркетингу — де вчитися у Польщі, майбутні обов'язки та завдання
Як виглядає повсякденна робота фахівця з маркетингу? Що передує вдалому працевлаштуванню? Та в якому ВНЗ Польщі отримати таку професію? Відповіді на ці питання Ви знайдете у запропонованій статті.
Маркетолог повинен бути креативним, організованим та любити працювати з людьми. Які умови повинні бути виконані, щоб спробувати свої сили у цій професії? Як виглядає повсякденна робота фахівця з маркетингу? Що передує вдалому працевлаштуванню? Та в якому ВНЗ Польщі отримати таку професію? Відповіді на ці питання Ви знайдете у запропонованій статті.
Спеціаліст з маркетингу — професійні завдання
Маркетолог грає дуже відповідальну роль у компанії. Її фінансовий успіх багато у чому залежить від його навичок, інтуїції та знань у галузі. Людина на цій посаді розробляє та реалізує маркетингові плани для послуг або продуктів, що пропонуються компанією. Крім того, він аналізує результати продажів, готує та реалізує PR-кампанії, піклується про реалізацію політики щодо спілкування з клієнтами, а також ефективно веде веб-сайти або проводить медіа-кампанії.
Спеціаліст з маркетингу повинен постійно стежити за ринком та швидко реагувати на мінливі економічні, правові та соціальні умови. Він також відповідає за врегулювання бюджету торгового маркетингу. Зазвичай він тісно співпрацює з відділами продажів та PR.
Директор з маркетингу — коло обов'язків
У великих компаніях працює не один, а як мінімум кілька маркетологів. Їх робота координується директором з маркетингу. До його основних завдань входить планування маркетингової політики компанії, постановлення цілей відповідно до неї, охоплення як окремих продуктів (або їх груп) або послуг, так і всього підприємства або його брендів.
Директор з маркетингу проводить дослідження ринку, у тому числі споживчих переваг (наприклад, для компаній, що займаються дослідженнями зовнішньої думки), аналізує діяльність конкурентів та оцінює ефективність їх власної стратегії, постійно вдосконалюючи її. Він контролює канали поширення та співпрацю з рекламними агентствами та іншими зовнішніми підрядниками.
Крім того, він виконує представницькі функції ключових клієнтів та установ. до обов'язків директора також входить делегування завдань відділу маркетингу та нагляд за роботою підлеглих.
Спеціаліст з маркетингу — як бути затребуваним у галузі?
Маркетолог часто повинен мати належну освіту — мінімальну середню школу з маркетинговим профілем або ступінь з маркетингу, економіки або менеджменту. Кандидати на посаду маркетолога повинні знати англійську (а іноді й інші іноземні мови, у залежності від сфери діяльності компанії). Також їм потрібно вміти використовувати електронні таблиці та спеціалізовані комп'ютерні програми. Старшинство також важливе тут. Спеціаліст, який недавно випустився з ВНЗ зазвичай претендує на посаду молодшого маркетолога, оскільки більшість компаній не ризикують довірити такі важливі функції, людині без досвіду.
У роботі маркетолога важливі м'які компетенції, такі як:
- незалежність;
- відмінна організація роботи;
- здатність мислити аналітично;
- винахідливість;
- здатність оцінювати ризик;
- почуття відповідальності за роботу;
- здатність працювати в умовах стресу та браку часу;
- добре розвинені навички міжособистісного спілкування;
- здатність вести переговори;
- здатність проявляти ініціативу;
- здатність ефективно працювати у команді.
Де отримати потрібну професію?
Фахівці UP-STUDY рекомендують абітурієнтам, які бажають навчатися за спеціальністю «Маркетинг» вибрати один з наступних університетів Польщі:
- Університет фінансів та бізнесу Вістула;
- Університет бізнесу у Вроцлаві;
- Академію суспільних наук у Варшаві;
- Університет банківської справи у Вроцлаві;
- Університет банківської справи у Познані;
- Університет Леона Козмінського;
- Варшавський університет менеджменту;
- Західнопоморський університет бізнесу у Щецині;
- Академію суспільних наук у Кракові.
Підсумовуючи, зауважимо, що професія маркетолога затребувана, як у Польщі, так і в Європі. Дипломовані фахівці, які візьмуть максимум від навчання, та у процесі придбання кваліфікації отримають перший професійний досвід, не залишаться без прибуткової роботи. Що стосується кращого ВНЗ для навчання на маркетолога, варто віддати перевагу одному із запропонованих університетів, які гарантують високу якість навчання зі справедливою платою за освітній рік.
Підписуйтесь на наш Telegram канал та першими дізнавайтесь про акції, стипендії та знижки.
Розіграш 50 стипендій на 50% знижку на навчання до 20-річчя UP-STUDY
Для всіх учасників UP-STUDY. Бронюйте за собою місце у конкурсі прямо зараз
Допомога тим, хто вступає до Польщі самостійно
Допомога при самостійному вступі
Вступаєте до Польщі самостійно? Виникли питання стосовно вступу? Відправте безкоштовну заявку на надання допомоги нашими спеціалістами.
Розрахуйте вартість навчання в Польщі
Калькулятор вартості
Розрахуйте вартість навчання в університеті, проживання, харчування та побутових витрат в Польщі під час навчання у зручному калькуляторі вартості.
Підберіть спеціальність та університет
Пошук спеціальності
Скористайтесь зручним пошуком, щоб підібрати спеціальність своєї мрії та обрати університет для вступу, в залежності від міста, освітнього рівня та мови, на якій Ви плануєте навчатись.
Завантажте ГІД студента Польщі
Дізнайтесь актуальну інформацію про вступ, навчання та проживання в Польщі.
- Стипендії та знижки
- Вартість навчання
- Необхідний рівень знання польської мови
- Підтримка студентів
- Документи необхідні для вступу
- та багато іншого