Мобільний маркетинг: реклама в епоху смартфонів. В якому польському ВНЗ вчитися за фахом «Маркетинг»?

1187
Facebook Twitter
Мобільний маркетинг: реклама в епоху смартфонів. В якому польському ВНЗ вчитися за фахом «Маркетинг»?

Як працює Digital маркетинг та де у Польщі отримати цю важливу та затребувану спеціальність? Обговоримо це у статті.

Смартфон — це пристрій, який дозволяє виконувати безліч різних дій — виконувати банківські платежі, замовляти страви, контролювати камери, розташовані у кімнатах, вмикати світло, пральну машину, телевізор та інше. Не дивно, що фахівці з маркетингу прикладають багато зусиль, щоб використовувати ці та подібні до них пристрої, як інструменти для спілкування зі споживачами. Ми звикли до реклами всюди, та налаштування подібних повідомлень не здається нам важкою роботою, але, за цими елементарними речами криється копітка праця команди маркетологів. Як працює Digital маркетинг та де у Польщі отримати цю важливу та затребувану спеціальність? Обговоримо це у статті.

Інструменти мобільного маркетингу, котрі використовуються польськими та іншими компаніями

Завдяки безлічі можливостей мобільних пристроїв, існує також багато форм передачі рекламного повідомлення. Ось деякі з них:

  • Інтернет-додатки — завантажуються на смартфони, вони полегшують перегляд пропозицій, швидко та плавно переходячи від перегляду товарів до їх остаточної покупки. Власне мобільний додаток також показує рейтинг компанії, її прагнення полегшити спілкування зі споживачами;
  • СМС-маркетинг — клієнт отримує прямо до поштової скриньки повідомлення про акції, нові пропозиції, розпродажі та інше.
  • купони — повідомлення, які дають одержувачу право використовувати різні види знижок; 
  • voicemailng — відправлення голосового повідомлення з рекламним контентом обраній групі клієнтів. Найчастіше для запису вибирають професійних вчителів, щоб зробити повідомлення правдивим;
  • advergaming — створення інтерактивної гри, яка допоможе, наприклад, представити новий продукт на ринку, консолідувати імідж бренду серед користувачів;
  • QR-коди — це вид штрих-коду, інформаційний інструмент. Скануючи код, користувач отримує швидкий доступ до інформації, прихованої під чорно-білим знаком.

Реклама у соціальних мережах або смс реклама?

Залежно від мети, яку хоче досягти відділ маркетингу певної компанії, варто вибрати відповідну форму спілкування. Реклама у Facebook або інших соціальних мережах сьогодні здається найпопулярнішим інструментом для охоплення широкої аудиторії. Всякий раз, коли користувач буде використовувати цей тип мультимедіа, між постами, фотографіями та інформацією про друзів будуть прокручуватися пропозиції з урахуванням даних у профілі власника — його розташування, переваги та інше. Це гарне маркетингове рішення для підприємців, у яких поки немає великого бюджету. Завдяки цьому виду діяльності вони можуть залучити велику групу клієнтів.

SMS-реклама має дещо інший характер, ніж у соціальних мережах. Повідомлення відправляються конкретним одержувачам, які повинні надати підприємцю номер телефону та згоду на такого роду контакти. SMS-повідомлення має обмежену кількість символів, тому контент повинен бути продуманий (як у соціальних мережах). Також слід звернути увагу, що повідомлення не можуть бути відправлені занадто інтенсивно. Цікаві акції, які час від часу з'являються у поштовій скриньці, створять відчуття довіри та зв'язку з клієнтом, водночас як переповнення повідомленнями з низькою вартістю може привести до втрати покупців.

Показавши декілька інструментів маркетингу, експерти UP-STUDY звертають увагу на те, що фахівці цього напрямку будуть мати попит ще не один рік. Бажаючи стати одним з них, рекомендуємо віддати перевагу одному з наступних ВНЗ:

Отже, мобільний маркетинг полегшує компаніям спілкування з цільовою аудиторією. Проте, багато що залежить від фахівців, що розробляють звернення. Щоб стати одним з дійсно класних професіоналів у будь-якому з типів маркетингу, варто отримати якісну освіту у будь-якому із зазначених ВНЗ, та, при належному додатку зусиль, професійний успіх не змусить себе довго чекати.

Підписуйтесь на наш Telegram канал та першими дізнавайтесь про акції, стипендії та знижки.

Підписатися

Знижка 200 євро при вступі у Вроцлавську Академію Бізнесу

Пропозиція

Вступайте на осінь 2025 у Вроцлавську Академію Бізнесу та оплачуйте навчання з ексклюзивною знижкою

Допомога тим, хто вступає до Польщі самостійно

Допомога при самостійному вступі

Вступаєте до Польщі самостійно? Виникли питання стосовно вступу? Відправте безкоштовну заявку на надання допомоги нашими спеціалістами.

Розрахуйте вартість навчання в Польщі

Калькулятор вартості

Розрахуйте вартість навчання в університеті, проживання, харчування та побутових витрат в Польщі під час навчання у зручному калькуляторі вартості.

Підберіть спеціальність та університет

Пошук спеціальності

Скористайтесь зручним пошуком, щоб підібрати спеціальність своєї мрії та обрати університет для вступу, в залежності від міста, освітнього рівня та мови, на якій Ви плануєте навчатись.

ГІД студента Польщі

Завантажте ГІД студента Польщі

Дізнайтесь актуальну інформацію про вступ, навчання та проживання в Польщі.

  • Стипендії та знижки
  • Вартість навчання
  • Необхідний рівень знання польської мови
  • Підтримка студентів
  • Документи необхідні для вступу
  • та багато іншого

Останні статті та новини