Електронний маркетинг з елементами штучного інтелекту
Університет Банківської Справи MERITO у Вроцлаві
Фахівець електронного маркетингу з елементами штучного інтелекту поєднує знання цифрового маркетингу з інноваційними можливостями штучного інтелектудля підвищення ефективностібізнес-комунікацій, продажів і просування бренду.
Бакалавріат
Освітній рівень
3 роки (6 семестрів)
Тривалість навчання
Польська мова
Викладання
1705 євро/рік
Вартість
Підписуйтесь на наш Telegram канал та першими дізнавайтесь про акції, стипендії та знижки.
Опис спеціальності
Майбутні фахівці, що вивчають спеціальність "Електронний маркетинг з елементами штучного інтелекту" дізнаються як створювати ефективні email-кампанії, знаходити та взаємодіяти з клієнтами за допомогою Woodpecker та Hunter. Студенти навчитимуться створювати маркетингові кампанії, розробляючи креативну та привабливу рекламу, включаючи відеорекламу. Під час навчання Ви опануєте SEO-оптимізацію за допомогою таких інструментів, як Senuto та Answer the Public. Також студенти отримають можливість ефективно спілкуватися з клієнтами через цифрові канали та соціальні платформи, підвищуючи їхню залученість. Крім того, Вас навчатимуть продавати онлайн, керувати інтернет-магазинами та оптимізувати процеси закупівель за допомогою WordPress. На даному факультеті також Ви вивчите методи аналізу даних користувачів та оптимізації UX-досвіду, що підвищить ефективність вашої маркетингової діяльності.
Приклади предметів викладання
Студенти, які обрали дану спеціальність вивчають такі предмети:
- Маркетингові інструменти
- Управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM)
- Управління
- Особисті фінанси
- Маркетингові дослідження
- Психологія споживчої поведінки
- Організація та управління людськими ресурсами
- Публічні виступи
- Етика в продажах та маркетингу
- Управління знаннями
- Сучасне управління проектами
- Аналіз маркетингових даних
- Цифровий маркетинг
- Правові аспекти маркетингу та продажів
- Аналіз маркетингових даних
- Дизайн-мислення
- Етика в продажах та маркетингу
- B2B та B2C маркетинг
- Цифровий маркетинг
- Міжнародний маркетинг
Ким може працювати фахівець спеціальності "Електронний маркетинг з елементами штучного інтелекту" після закінчення навчання?
Випускники, що закінчили навчання на даній спеціальності можуть займати посаду: менеджера з цифрового маркетингу, SEM/SEO-спеціаліста, менеджераіз соціальних мереж, контент-маркетолога, спеціаліста з email-маркетингу, Performance Marketing. До їх посадових обов'язків відносяться:
- Керувати онлайн-кампаніями та покращувати впізнаваність бренду в цифровому світі
- Оптимізувати веб-сайти, підвищуючи їхню видимість у результатах пошуку
- Планувати комунікаційні стратегії на платформах соціальних мереж, підвищуючи залученість аудиторії
- Створювати контент, який підвищує залученість і допомагає досягати маркетингових цілей
- Створювати ефективні поштові кампанії, які привертатимуть увагу клієнтів.
- Оптимізувати маркетингову діяльність, зосереджуючись на максимізації рентабельності інвестицій
Безкоштовний підбір житла у Польщі
Компанія UP-STUDY пропонує абітурієнтам, які вступають на осінь 2025 безкоштовний пошук житла у Польщі.
Допомога тим, хто вступає до Польщі самостійно
Допомога при самостійному вступі
Вступаєте до Польщі самостійно? Виникли питання стосовно вступу? Відправте безкоштовну заявку на надання допомоги нашими спеціалістами.

Завантажте перелік цін та напрямків
Отримайте перелік цін, факультетів та спеціальностей даного університету у зручному форматі PDF (зручно зберігати та друкувати)
Завантажити у PDFПідберіть спеціальність та університет
Пошук спеціальності
Скористайтесь зручним пошуком, щоб підібрати спеціальність своєї мрії та обрати університет для вступу, в залежності від міста, освітнього рівня та мови, на якій Ви плануєте навчатись.
Розрахуйте вартість навчання в Польщі
Калькулятор вартості
Розрахуйте вартість навчання в університеті, проживання, харчування та побутових витрат в Польщі під час навчання у зручному калькуляторі вартості.
Дізнайтесь вартість вступу
Вартість послуг UP-STUDY
Ознайомтесь з повним переліком послуг, що входять до пакету "Все включено", який надається за програмою UP-STUDY та їх вартістю.