Цифровий маркетинг
Університет Банківської Справи MERITO у Вроцлаві
Фахівець з цифрового маркетингу займається просуванням товарів, послуг або бренду за допомогою інтернет-технологій і цифрових каналів комунікації. Він привертає увагу аудиторії, щоб підвищити впізнаваність бренду та стимулювати продажі.
Магістратура
Освітній рівень
1.5 рік (3 семестри)
Тривалість навчання
Польська мова
Викладання
1818 євро/рік
Вартість
Підписуйтесь на наш Telegram канал та першими дізнавайтесь про акції, стипендії та знижки.
Опис спеціальності
Під час навчання в галузі цифрового маркетингу студенти зрозуміють принципи та практики цифрового маркетингу, отримають знання та навички, що допоможуть створювати та управляти контент-маркетингом, а також створювати та керувати цінним контентом для залучення та взаємодії з клієнтами. Також майбутні фахівці під час навчання навчатимуться оптимізовувати контент для пошукових систем та проводити маркетингові кампанії в пошукових системах. Крім того, студенти отримають теоретичні знання з цифрового маркетингу та дізнаються про розвиток електронної комерції та її вплив на маркетинг. Студенти, що обрали спеціальність «Цифровий маркетинг», придбають знання та навички, які допоможуть аналізувати дані та робити висновки на їх основі.
Приклади предметів викладання
У програму навчання до вивчення включені такі предмети:
- Досвід клієнтів - дизайн та впровадження
- Кібербезпека
- Дизайн-мислення, дизайн продукту
- Цифрові інновації
- Реклама в цифрову епоху
- Розширена електронна комерція
- Методи дослідження в управлінні
- Великі дані та аналіз даних 360°
- Брендинг
- Соціальний маркетинг та ESG
- Переговори
- Планування бюджету
- Управлінський облік
- Маркетингові стратегії на міжнародних ринках
- Управління каналами збуту
- Управління за допомогою штучного інтелекту
Де може працювати спеціаліст з цифрового маркетингу після завершення навчання?
Випускники після закінчення навчання можуть працювати в рекламних агенціях, інтерактивних агенствах, ЗМІ, відділах маркетингу компаній та установ, стартапах, а також можуть відкрити власну справу. Крім того, випускники можуть займати такі посади: спеціаліст з цифрового маркетингу, менеджер з контент-маркетингу, менеджер із соціальних мереж, аналітик даних у маркетингу, менеджер з електронної комерції, дизайнер користувацького досвіду в маркетингу (UX-дизайнер в маркетингу), спеціаліст з програмної реклами. До посадових обов’язків спеціаліста з цифрового маркетингу входить:
- Планування та впровадження цифрових кампаній (SEO, SEM, PPC)
- Управління рекламним контентом у цифрових медіа
- Проведення рекламних кампаній у соціальних мережах
- Аналіз даних кампаній та оптимізація цифрових стратегій
- Розробка платформ онлайн-продажів.
- Проектування користувацького досвіду в цифровому середовищі
- Планування рекламних кампаній на основі автоматизації закупівлі рекламного простору
Знижка 200 євро при вступі у Вроцлавську Академію Бізнесу
Вступайте на осінь 2025 у Вроцлавську Академію Бізнесу та оплачуйте навчання з ексклюзивною знижкою
Допомога тим, хто вступає до Польщі самостійно
Допомога при самостійному вступі
Вступаєте до Польщі самостійно? Виникли питання стосовно вступу? Відправте безкоштовну заявку на надання допомоги нашими спеціалістами.

Завантажте перелік цін та напрямків
Отримайте перелік цін, факультетів та спеціальностей даного університету у зручному форматі PDF (зручно зберігати та друкувати)
Завантажити у PDFПідберіть спеціальність та університет
Пошук спеціальності
Скористайтесь зручним пошуком, щоб підібрати спеціальність своєї мрії та обрати університет для вступу, в залежності від міста, освітнього рівня та мови, на якій Ви плануєте навчатись.
Розрахуйте вартість навчання в Польщі
Калькулятор вартості
Розрахуйте вартість навчання в університеті, проживання, харчування та побутових витрат в Польщі під час навчання у зручному калькуляторі вартості.
Дізнайтесь вартість вступу
Вартість послуг UP-STUDY
Ознайомтесь з повним переліком послуг, що входять до пакету "Все включено", який надається за програмою UP-STUDY та їх вартістю.