Академія Суспільних Наук у Варшаві

Спеціаліст з цифрового маркетингу займається веденням бізнесу, за допомогою цифрових технологій інформації та комунікації й електронних гаджетів, працює з клієнтами та комунікує з бізнес-партнерами.

Магістратура

Освітній рівень

2 роки (4 семестри)

Тривалість навчання

Польська мова

Викладання

1964 євро/рік

Вартість

Підписуйтесь на наш Telegram канал та першими дізнавайтесь про акції, стипендії та знижки.

Підписатися

Опис спеціальності

Під час навчання в галузі цифрового маркетингу студенти навчаться використовувати соціальні мережі та інтернет для створення онлайн-компаній. Перевагами використання цифрового маркетингу є донесення інформації до клієнтів за короткі терміни, вплив на аудиторію, підвищення впізнаваності бренду, можливість вносити коригування в режимі реального часу, менші витрати в порівнянні з рекламою. Студенти, що обрали спеціальність «цифровий маркетинг», придбають знання та навички, які допоможуть сформувати такі особливості як підприємництво, творчість, вплив на реальність, проведення оцінок та формування думок, прагнення до успіху. Це дозволить фахівцеві керувати бізнесом та займатися творчими проектами. Начальна програма орієнтована на створення маркетингових стратегій та ефективних інструментів для проведення онлайн-компаній, також студенти навчаться навчаться створювати привабливий контент.

Приклади предметів, що викладаються

Програма за напрямом «цифровий маркетинг» надає студентам наступні дисципліни для вивчення:

  • Цифрова маркетингова стратегія
  • Відносини з клієнтами і маркетинг баз даних
  • Адміністративна маркетингова аналітика та звітність
  • Маркетинговий аналіз онлайн-каналів
  • Створення бренду в Інтернеті
  • Соціальні медіа
  • Торгівля і електронний бізнес
  • Рекламні кампанії в Інтернеті

Ким може працювати фахівець з цифрового маркетингу після завершення навчання?

Соціальні медіа, як інструмент комунікації, дозволяють будувати відносини зі споживачами, залучаючи користувачів і створюючи новий досвід бренду. Завдання полягає в тому, щоб розробити ефективний спосіб комунікації з використанням переваг електронного маркетингу для розвитку бізнесу та онлайн-продажів. Випускники можуть працювати менеджерами в системі управління, координаторами в соціальних мережах, контент-дизайнерами, фахівцями зі зв'язків з громадськістю. До посадових обов'язків інтернет-маркетолога входить:

  • брати участь в створенні іміджу компанії, використовуючи інструменти маркетингових комунікацій
  • брати участь в створенні рекламних кампаній в соціальних мережах з урахуванням маркетингових, іміджевих та комунікаційних стратегій
  • проводити моніторинг та аналіз думок в соціальних мережах


Почати вступ

Безкоштовний онлайн курс польської мови

Пропозиція 900 грн/місяць 0 грн

Вступайте на осінь 2026 та отримуйте курс польської мови 50-100 годин безкоштовно

Допомога тим, хто вступає до Польщі самостійно

Допомога при самостійному вступі

Вступаєте до Польщі самостійно? Виникли питання стосовно вступу? Відправте безкоштовну заявку на надання допомоги нашими спеціалістами.

Завантажте перелік цін та напрямків

Завантажте перелік цін та напрямків

Отримайте перелік цін, факультетів та спеціальностей даного університету у зручному форматі PDF (зручно зберігати та друкувати)

Завантажити у PDF

Підберіть спеціальність та університет

Пошук спеціальності

Скористайтесь зручним пошуком, щоб підібрати спеціальність своєї мрії та обрати університет для вступу, в залежності від міста, освітнього рівня та мови, на якій Ви плануєте навчатись.

Розрахуйте вартість навчання в Польщі

Калькулятор вартості

Розрахуйте вартість навчання в університеті, проживання, харчування та побутових витрат в Польщі під час навчання у зручному калькуляторі вартості.

Дізнайтесь вартість вступу

Вартість послуг UP-STUDY

Ознайомтесь з повним переліком послуг, що входять до пакету "Все включено", який надається за програмою UP-STUDY та їх вартістю.