PR та соціальні комунікації

Академія Суспільних Наук у Лодзі
Академія Суспільних Наук у Лодзі

Фахівець з PR та соціальної комунікації - це професіонал, який займається створенням, підтримкою та розвитком позитивного іміджу організації, бренду чи особи, а також налагоджує взаємодію з громадськістю через канали комунікації.

Бакалавріат

Освітній рівень

3 роки (6 семестрів)

Тривалість навчання

Польська мова

Викладання

1241 євро/рік

Вартість

Підписуйтесь на наш Telegram канал та першими дізнавайтесь про акції, стипендії та знижки.

Підписатися

Опис спеціальності

Під час навчання на даній спецільності студенти будуть розвивати знання та навички у створенні та підтримці відносин з цільовими групами. Майбутні фахівці дізнаватимуться на практиці, що таке побудова бренду та іміджу бенефіціара, а також використовуватимуть відповідні комунікаційні стратегії. Студенти після завершення навчання володітимуть навичками, знатимуть як ефективно використовувати інструменти зв'язків з громадськістю та потенціал медіасередовища у внутрішніх та зовнішніх комунікаційних процесах, а також у побудові бренду та іміджу. Крім того, студенти на заняттях будуть використовувати методи застосування креативних рішень у діяльності, пов'язаній з виконанням професійних завдань. Майбутні фахівці будуть мати знання в таких сферах як маркетинг, інформаційні технології та веб-дизайн, журналістика та етика. Також студенти набудуть навичок дослідження, аналізу та комунікації.

Приклади предметів викладання

Студенти вивчатимуть такі предмети:

  • Семінари з маркетингу в соціальних мережах та PR
  • Мова нових медіа
  • Основи політичного маркетингу 
  • Створення іміджу
  • Специфіка онлайн-медіа 
  • Пропаганда в медіа
  • Медійна реклама 
  • Робота прес-агентств та новинних служб
  • Політична комунікація
  • Таблоїдизація ЗМІ
  • Зв'язки з громадськістю
  • Поп-культура та знаменитості
  • Громадська думка
  • Медіаринок

Ким може працювати спеціаліст з PR та соціальних комунікацій після завершення навчання?

Випускники після завершення навчання можуть бути працевлаштовані в рекламні та PR-агентства, відділи преси та реклами для компаній та установ, а також працювати в приватних структурах. Випускники можуть займати посаду менеджера з продажу реклами, спеціаліста зі зв'язків з громадськістю, SMM-менеджера, PR-менеджера. До їх посадових обов'язків входить:

  • Вивчення та аналіз цільової аудиторії соціальних мереж
  • Робота з представниками преси
  • Адміністрування та оновлення баз даних компанії та систем управління взаємовідносинами з клієнтами (CRM)
  • Управління кризовими комунікаціями
  • Підтримка значних контактів із засобами масової інформації на місцевому та національному рівнях та пошук додаткових контактів
  • Управління поточною стратегією PR та її зміною, співпрацюючи з іншими фахівцями з маркетингу
Почати вступ

Безкоштовний підбір житла у Польщі

Пропозиція 0 грн

Компанія UP-STUDY пропонує абітурієнтам, які вступають на осінь 2025 безкоштовний пошук житла у Польщі.

Допомога тим, хто вступає до Польщі самостійно

Допомога при самостійному вступі

Вступаєте до Польщі самостійно? Виникли питання стосовно вступу? Відправте безкоштовну заявку на надання допомоги нашими спеціалістами.

Завантажте перелік цін та напрямків

Завантажте перелік цін та напрямків

Отримайте перелік цін, факультетів та спеціальностей даного університету у зручному форматі PDF (зручно зберігати та друкувати)

Завантажити у PDF

Підберіть спеціальність та університет

Пошук спеціальності

Скористайтесь зручним пошуком, щоб підібрати спеціальність своєї мрії та обрати університет для вступу, в залежності від міста, освітнього рівня та мови, на якій Ви плануєте навчатись.

Розрахуйте вартість навчання в Польщі

Калькулятор вартості

Розрахуйте вартість навчання в університеті, проживання, харчування та побутових витрат в Польщі під час навчання у зручному калькуляторі вартості.

Дізнайтесь вартість вступу

Вартість послуг UP-STUDY

Ознайомтесь з повним переліком послуг, що входять до пакету "Все включено", який надається за програмою UP-STUDY та їх вартістю.