Спеціаліст з міжнародного туризму та готельного менеджменту — це експерт у сфері відпочинку та гостинності, що надає туристичні послуги з метою культурного та духовного збагачення туристів.
Освітній рівень
Тривалість навчання
Викладання
Вартість
Студенти магістратури, які обрали для навчання спеціальність “Міжнародний туризм та готельний менеджмент”, будуть вивчати економіку та організацію готельного господарства, ділове адміністрування міжнародного туризму, маркетинг у туризмі, специфіку закордонних туристичних ринків, принципи формування просування гостинних послуг. Крім іншого, студенти отримають практичні навички відносно методів управління подіями та туристичними організаціями, обслуговування міжнародного туристичного руху.
Майбутнім фахівцям розглянутого профілю будуть запропоновані такі предмети для освоєння:
Широкий вибір професій цього напрямку дозволяє випускникам даної спеціальності працевлаштуватися в оздоровчі та готельно-ресторанні комплекси, туристичні компанії/бюро, транспортні підприємства, та займати такі посади: менеджер з туризму, адміністратор готелю, директор турфірми, менеджер з персоналу, менеджер готельного сервісу. До професійних обов'язків фахівців з міжнародного туризму та готельного менеджменту входить:
Для всіх учасників UP-STUDY. Бронюйте за собою місце у конкурсі прямо зараз
Вступаєте до Польщі самостійно? Виникли питання стосовно вступу? Відправте безкоштовну заявку на надання допомоги нашими спеціалістами.
Отримайте перелік цін, факультетів та спеціальностей даного університету у зручному форматі PDF (зручно зберігати та друкувати)
Завантажити у PDFСкористайтесь зручним пошуком, щоб підібрати спеціальність своєї мрії та обрати університет для вступу, в залежності від міста, освітнього рівня та мови, на якій Ви плануєте навчатись.
Розрахуйте вартість навчання в університеті, проживання, харчування та побутових витрат в Польщі під час навчання у зручному калькуляторі вартості.
Ознайомтесь з повним переліком послуг, що входять до пакету "Все включено", який надається за програмою UP-STUDY та їх вартістю.