Психологія в менеджменті

Магістр в області психології в менеджменті — це ступінь, яка призначена для студентів, що вже мають освітньо-кваліфікаційний рівень бакалавр і зацікавлені у вивченні бізнес-психології, яка фокусується на людську поведінку в організаційному контексті. Спеціальності післядипломної освіти включають в себе професійну та ділову психологію, а також організаційну та споживацьку психологію.

Опис спеціальності

ОПИС СПЕЦІАЛЬНОСТІ

Студенти магістратури, що обрали спеціальність «психологія в менеджменті», вивчатимуть моделі спілкування між різними типами організації, що включає в себе вивчення деяких бар'єрів на шляху спілкування, які існують в організаціях, будь то мовні, поведінкові або професійні, а також аналіз психологічного впливу реклами та маркетингу на поведінку споживачів.

ПРИКЛАДИ ПРЕДМЕТІВ, ЩО ВИКЛАДАЮТЬСЯ

Програма магістратури за напрямом «психологія в менеджменті» надає студентам наступні дисципліни для вивчення:

  • Психологічна поведінка
  • Психологічне тестування і оцінка
  • Етика і професійна поведінка
  • Консультування та коучинг на робочому місці
  • Збір та використання доказів у трудовій психології
  • Лідерство та управління ефективністю
  • Участь співробітників, мотивація і голос
  • Благополуччя і робота
  • Організаційні зміни та розвиток
  • Психологічна оцінка в організаціях
  • Соціальна психологія

КИМ МОЖЕ ПРАЦЮВАТИ МАГІСТР В ОБЛАСТІ ПСИХОЛОГІЇ В МЕНЕДЖМЕНТІ ПІСЛЯ ЗАВЕРШЕННЯ НАВЧАННЯ?

Шляхи кар'єри, що мають відношення до області бізнес-психології, можливі як в приватних, так і в державних секторах і включають в себе менеджерів по персоналу, консультантів з трудових та психологічних питань, консультантів з управління талантами, бізнес-консультантів в таких областях, як відбір і оцінка, організаційний розвиток і зміна та розвиток співробітників.
До їх посадових обов'язків та навичок входить:

  • застосування психологічних теорій і досліджень для впливу та інформування ряду важливих бізнес-рішень і ефективної роботи на всіх рівнях організацій
  • наявність навичок критичного мислення та консультацій, а також уміння ефективно працювати з широким колом зацікавлених сторін
  • застосування теорій, які дозволяють більш ефективно спілкуватися з іншими компаніями і споживачами

Повернутися до перегляду всіх спеціальностей → 

Конкурс стипендіальних грантів від UP-STUDY

Назад